Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dildo salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer :-)

Har tænkt mig at sælge dildoer på nettet

Er der for mange om budet hvis man gør hjemmesiden flot ?

De bedste sommer hilsner

Frederik

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan differentierer dig tilpas meget, og skabe en vis mængde opmærksomhed omkring din webshop er der vel aldrig for mange om buddet :) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Christian9000:
Hej Aminoer :-)

Har tænkt mig at sælge dildoer på nettet

Er der for mange om budet hvis man gør hjemmesiden flot ?

De bedste sommer hilsner Frederik


Der er rigtig mange om buddet og jeg tror ikke det er nok med en flot hjemmeside. Der skal marketing til - masser af marketing. Og du må ikke bøje af på kvalitet den er vigtig - den skal kunne tåle lidt af hvert.

Men er du der og er kendt så er jeg til gengæld sikker på at det er branche hvor der mulighed for at ride med på bølgen. Men alligevel skal der følges med for det er en branche der vibrerer og er i bevægelse hele tiden og man må ikke glide af på den - for så gør det helt sikkert av. 

Det er tilgengæld også en branche hvor det er rystende at se hvor mange der driver det med den ene hånd på ryggen eller under bordet og så alligevel har de succes.

Jeg synes du skal gribe fat om roden og op på "hesten" eller hvad du vil kalde dit topprodukt og så bare giv den gas. Du skal nok klare det også selv om du måske føler at du sidder lidt uroligt i sædet til at begynde med.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

En flot hjemmeside er bare ikke nok idag uanset hvilken branche stort set, de seriøse spillere har alle en ret lækker hjemmeside, så du skal skille dig ud på andre måder.

Idag er en flot hjemmeside ikke en måde at skille sig seriøst ud på, det er mere en nødvendig for at være med overhoved i mine øjne.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)