Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring af vandski, kan det passe det ikke kan lade sig gøre i Danmark?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

Jeg driver et eventcenter i Nørresundby tæt ved Aalborg med paintball, lasergame mv. og vil nu udvide med vandski. I følge alle de forsikrings selskaber jeg har taget kontakt til er der ingen der vil forsikre vandski når det bruges som erhverv. Kan det passe? og hvad gør alle de andre virksomheder der tilbyder vandski? Jeg har forsøgt at få et par stykker af dem i tale men der er ikke rigtig nogle der vil/kan fortælle en mulig konkurrent hvordan jeg forsikre mig.

har talt med en dommer som siger at en ansvars fra skrivelse ikke holder og at der skal en forsikring til, en ansvars fra skrivelse er kun til at skræmme folk med.

Nogen der kan hjælpe mig som ved hvordan jeg får mine gæster på vandski med en forsikring?

Hilsen

Jan Olsen

Funcenter ApS
tlf. 28 31 21 01

www.funcenter.dk

 

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil de forsikringsselskaber du bruger i forb. med paintball og lasergame ikke hjælpe - ? Har du prøvet at ringe til et par af de store selskaber - ?

PS - Det slog mig lige - der må være en vandski klub i nærheden - spørg dem - de hjælper da helt sikkert gerne. Ellers søg en via google og ring til dem - (det er løsningen)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

der er ingen af de 6 selskaber jeg har haft ringet til der vil hjælpe, og de giver alle samme svar om at det ikke kan lade sig gøre i Danmark. Desværre vil mit eget selskab heller ikke gøre det.

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Olsen:

der er ingen af de 6 selskaber jeg har haft ringet til der vil hjælpe, og de giver alle samme svar om at det ikke kan lade sig gøre i Danmark. Desværre vil mit eget selskab heller ikke gøre det.

for at gentage mig selv -

PS - Det slog mig lige - der må være en vandski klub i nærheden - spørg dem - de hjælper da helt sikkert gerne. Ellers søg en via google og ring til dem - (det er løsningen)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

vandski klubben er dækket under noget firma idræts halløj forsikring og google giver mig desværre ikke noget svar :-( ellers mange tak for dine forslag

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Olsen:

vandski klubben er dækket under noget firma idræts halløj forsikring og google giver mig desværre ikke noget svar :-( ellers mange tak for dine forslag

Last shot: Ring til Pantaenius - de bevæger sig i det våde element - og måske har de et rigtig godt bud på hvor/hvem du kan kontakte. De kan have fået spørgsmålet før -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

super mange tak det prøver jeg

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)