Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job online

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg er en pige på 14 år som gerne vil tjene nogen penge. Da jeg skal på efterskole til August, skal det helst være noget over nettet.
Det skal helst ikke være noget med en youtube kanal, eller en hjemmeside. For det har jeg prøvet, det er ikke helt nemt at hitte ud af, syntes jeg. Jeg har tænkt meget på at lave en app til telefoner. Men jeg er ikke den "teknologiske" person (Hvis det er hvad det hedder)
Jeg håber meget at i har nogen ideer, og kan hjælpe mig.
Tak på forhånd.
Forsat god dag. :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonymous_me:
Da jeg skal på efterskole til August, skal det helst være noget over nettet.
Det skal helst ikke være noget med en youtube kanal, eller en hjemmeside.

"Helst ikke noget med en hjemmeside" og online passer ikke for godt sammen. Medmindre du hopper på Fiverr eller andre alternativer og sælger et eller andet billigt.

Eller du kan lave en blog, simpel og uden en masse mærkelige funktioner, og blogge om din hverdag. Det er der rigtig mange som gør, og en del af dem har en okay mængde besøgende, som giver lidt i reklameindtægter. Hvis du ikke vil styre noget selv, kan du lave en Bloggers Delight blog. Den er overklistret med reklamer, men du skal kun sørge for indholdet. Når du så har en nogenlunde mænge besøgende hver dag/uge/måned, kan du købe deres premium service og få andel i reklame indtægterne.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 24. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Men det med at blogge er jeg ikke helt skarpt i. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om, og jeg tror hellere ikke at det vil komme til at virke. Men tak for svar :-)
Har du eventuelt nogen andre ideer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)