Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde lavede chargeback fra banken

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Midjord:

Så jeg er nødt til at true ham til at betale?

Når jeg har bevis for, at han har købt og brugt serveren (vi har endda også haft kontakt med ham over VoIP), så burde der da være noget. Noget tyder på, at han er en mindreårig dreng, der har hapset forældrenes kort, og så er de blevet sure. Han har på INTET tidspunkt kontaktet os ang. fortrydelse eller andet.

Trusler eller lignende skal du nok holde dig fra, med mindre du selv vil overtræde loven og dermed risikerer at få en sag på halsen med yderligere omkostninger til følge...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Midjord:

Noget helt andet:

Banken har overhovedet ikke tænkt på, at der er gået 3 måneder fra pengene er trukket, til personen melder kortet "stjålet"? Der er da så meget galt i den sag her, og jeg føler mig saftsuseme røvrendt på det groveste!

Det skal banken slet ik tage stilling til. Du kan lave en chargeback helt op til 18 mdr efter en hævning, hvis du i din forklaring kan retfærdiggøre, hvorfor indsigelsen kommer så sent. Dvs ved mindre beløb vil man altid kunne sige, at man har overset disse, hvorimod en betaling på f.eks 1000 kr eller 5000 kr næppe ville være nemme at overse, og dermed er disse svære at gøre indsigelse imod, jo længere tid der går...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)