Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haves: Joomla ekspert, Linux server admin, PHP udvikler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ansat som jeg er rigtig glad for, men det kniber med at fylde hans fuldtidsstilling ud, så jeg leder efter nogle opgaver der kan være med til at betale hans løn. Hans primære kompetencer er:

* Joomla & PHP: han har opbygget vores egen hjemmeside fra bunden i Joomla, med håndtering af 4 sprog og adskillige avancerede moduler der involverer databaser, cron jobs og automatiske emails (se den her www.earmaster.com)
* Linux server: Han passer vores fysiske server med flere virtuelle maskiner, som hver kører linux med flere domæner tilknyttet.

Formålet er ikke at skaffe kunder til et nyt forretningsområde, men blot at kunne beholde en ansat jeg er glad for. Derfor er jeg primært interesseret i én eller ganske få seriøse kontakter, så der ikke bliver for meget overhead. Jeg tænker en timeløn omkring 300 kr/time, så løber det rundt for os. Vi holder til i Århus.

Bedste hilsner
Hans Lavdal Jakobsen
EarMaster

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ovenstående indlæg er stadigvæk relevant. Det kan både være korte projekter eller et længerevarende samarbejde, med et fast antal timer hver uge.

Med venlig hilsen
Hans Lavdal Jakobsen
EarMaster

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)