Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Alkohol, hvordan?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg vil lige høre om hvordan jeg skal gribe det her an.
Mig og en af mine kammerater har tænkt os at starte en webshop, hvor vi sælger ekslusiv alkohol.
Vi ved bare ikke helt hvor vi skal starte og hvordan det fungere med at få bestilt de ting hjem vi vil sælge. Lige nu arbejder vi en del på at få sat en hjemmeside op.

Er der nogen der ved hvordan det foregår når man skal bestille vare hjem fra de forskellige mærker?

Mvh. Jonas! 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan starte med at ringe til dem. Hvis de ikke vil sælge direkte, så henviser de sikkert til en leverandør, som du kan prøve at kontakte.

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at køre din ide ned, men der er inden for de sidste par år åbnet adskillige webshops af den kaliber, som f.eks. deluxlife.dk og lovedrinks.dk :)

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakte hvem?

Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakte producenterne for de mærker i gerne vil sælge..

 .. Dog som Marc siger, er det ikke sikkert at de vil sælge direkte til et startup - Men det er forsøget værd.. Om ikke andet kan du formentlig få kontaktinfo på andre steder du kan købe de produkter i ønsker ;-)

 Held og lykke med det :-)

 // Simon 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan vil i sikre, at i overholder lovgivningen omkring salg af alkohol til mindreårige?

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for svaret og tusind tak!

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Som mange andre online shops der sælger alkohol, så skal man acceptere betingelserne (man skal være 18+ for at købe). Ved stadig ikke hvordan det helt foregår, men det skal man selvfølgelig også have sat sig ind i.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke nok, bare at skrive, at man skal være 18. Gå ind i hvilken som helst nogenlunde seriøs kiosk/butik og du vil se skiltning i salgsområderne, omkring aldersgrænserne. Dette bliver udelukkende gjort af informative årsager og for at skræmme de mindst hardcore. Det påhvilker stadigt den ERHVERVSDRIVENDE, at sikre at lovgivningen overholdes. Det er altså DIG, som straffes for en eventuel forsømmelse. Så fortæl mig nu igen; hvordan vil DU sikre, at lovgivningen OVERHOLDES (uden forsøg på ansvarsfraskrivelse denne gang tak).

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne Graversen:

Det er jo ikke nok, bare at skrive, at man skal være 18. Gå ind i hvilken som helst nogenlunde seriøs kiosk/butik og du vil se skiltning i salgsområderne, omkring aldersgrænserne. Dette bliver udelukkende gjort af informative årsager og for at skræmme de mindst hardcore. Det påhvilker stadigt den ERHVERVSDRIVENDE, at sikre at lovgivningen overholdes. Det er altså DIG, som straffes for en eventuel forsømmelse. Så fortæl mig nu igen; hvordan vil DU sikre, at lovgivningen OVERHOLDES (uden forsøg på ansvarsfraskrivelse denne gang tak).

Hvad gør andre webshops, som sælger alkohol?

Hvilke muligheder er der for kontrol?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)