Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer i e-bog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Et hurtigt spørgsmål - jeg har nu arbejdet på en e-bog (inden for nogle af de emner der ofte bliver diskuteret her på Amino) i en rum tid og er ved at nå vejs ende. Trods min relativt unge alder (Big Smile) har jeg ganske betragtelig erfaring inden for emnet og har allerede udgivet en lang række artikler publiceret i fagskrifter og bøger. E-bogen adskiller sig fra de øvrige artikler jeg har skrevet ved at henvende sig til praktikeren og prioriterer en praktisk løsning på konkrete problemer over teori.

Normalt ville jeg få en bog af denne karakter udgivet af et fagforlag men har besluttet at denne skal gøres tilgængelig for gratis download på nettet. Hvordan jeg gør det finder jeg ud af på et senere tidspunkt.

I stedet vil jeg forsøge at presse et par reklamer ind i bogen - spørgsmålet er hvordan jeg henvender mig til potentielt interesserede annoncører og hvad man kan tillade sig at tage for det, eks. pris pr. download? Nogen ideer?

BR

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen bud Tongue Tied

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her. Har spurt om det tidligere. Men fik heller ikke nogle svar.

De bøger hvor jeg har set der er reklamer i. Er det annoncer som man ser i et fag blad. Så den samme reklame de næste 10 år ind til at du laver version 2 af din bog.

Det kunne være skide smart at man kunne smide google reklamer ind i bogen og så få en løbende indtægt.

Jeg læste dette indlæg den anden dag. Men han sælger bøger billigt. Som han skulle få andre til at skrive. Men kan kun finde 2 bøger under hans navn.

http://www.amino.dk/forums/t/215537.aspx#1423415

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)