Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har planer om at lave en webshop.

Er det muligt for en komplet nybegynder at lave en sikker og ordentlig webshop i magento? Jeg er enormt dygtig med computere og vil selvfølgelig bruge meget tid på at læse omkring magento og hvordan man sætter den slags op.

Jeg tænker mere på sådan noget som emails, sikker betaling, varer på lager, databasestyring og alt den slags.

Det er noget af et projekt at gabe over når man er helt ny, men kan det lade sig gøre? '

MVh Emil

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Har ikke arbejdet med magento, men har selv startet for nogle år siden fra bunden med den første webshop og har fra bunden også startet en på presta ved hjælp af en ven, du er meget velkommen til at spørge ind til det du mangler hjælp til, er blevet rimelig erfaren nu. :) 

Venlig Hilsen

Anders 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Det kommer helt an på hvad enormt dygtig betyder. Har du en logisk tankegang og kan følge instrukser så kan det sagtens lade sig gøre!

Mit bedste råd ville være blot at springe ud i det. Opsæt eventuelt en 'local' server på din PC og leg lidt rundt med de forskellige systemer. (Så koster det dig heller ikke noget) Er der nogen grund til det lige netop skal være Magento? Ellers kan du hurtig og nemt komme igang med Wordpress + Woocommerce. Det er måske det nemmeste system for en 'nybegynder' at komme igang med.

Det eneste du har at miste er tiden du bruger på det - held og lykke med det :)

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

At lave/drive en webshop indebærer meget andet end blot den tekniske opsætning af webshoppen.

Markedsføring og konverteringsoptimering er blot to af de poster, der koster mange timer, hvis du vil have succes.

Hvis du er forholdsvis skarp, ikke er bange for at researche en masse og indstillet på at bruge den fornødne tid på at prøve dig frem, kan du godt få succes ved at gøre det hele selv. Det er en farbar vej at gå, men du skal vide, at rigtig mange ikke er i stand til løfte den store opgave, det er.

I den anden grøft kan du købe dig til hjælp inden for alle områder og fokusere fuldt ud på produktet, kundeservice m.m. Denne løsning kræver til gengæld en forholdsvis stor startinvestering.

En udmærket mellemvej er at sætte dig ind i de mest basale aspekter af alle områder og så købe dig til eksperthjælp i begrænset omfang.

Held og lykke!

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver lidt at lave en webshop.

Der hvor jeg ville starte er:

1 Hvilke produkter skal der være i min shop

2. hvilke konkurrence er der på givende produkt

3. hvad tilbyder konkurrenterne 

4. kan jeg få Dropshipping på produktet (så slipper du for varelager) dropshipping er en jungle

Lige Magento shop system har haft en del sikkerhedbrister... så man skal huske at opdaterer når disse udkommer...

som en der tidligere nævner så wordpress og et godt system.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at jeg gerne vil bruge magento eller noget lignende i stedet for wordpress er fordi jeg forventer det bliver stort det her og jeg har hørt at det er noget rigtig rod at starte flytte sin webshop fra eksempeltvis wordpress til noget større som magento.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil

Hvis jeg var dig så ville jeg overvej en webshop hos Dandomain med et design som du tilkøber. Det er billigt at komme i gang og så ser du om du har en forretning. Har du det, og tjener du penge, så kan du altid upgrade til f.eks Magento.

Magento kan så meget at man kan blive svimmel og du kan ende op med at bruge mere tid på at finde ud af hvad du skal lave end du bruger på at drive din nye virksomhed.

Held og lykke med din forretning!

Med venlig hilsen,

Peter

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :

woocommerce all the way !  :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)