Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor søger man regnskabshjælp ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har behov for helt basal regnskabshjælp, så jeg bedre kan overskue mit regnskab. Men hvor søger jeg det ? Er det her eller er det under "Freelancer - udbyd opgave" ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Adventure House IVS StiftIVS.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er helt konkret problemet?

Du kan sagtens oprette en opgave inde under "Freelancer"

Du kan også gå ind på www.agera.dk og få 3 tilbud fra revisorer eller bogholdere gratis.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

enig i kontakt www.agera.dk hvor du kan få 3 gratis uforpligtende tilbud - skriv hvor i landet og f.eks. hvor mange bilag du har så får du fint tilbud

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Agera tilbyder ikke den hjælp jeg søger. Jeg har skrevet til dem og de ringede tilbage til mig, hvor de fortalte at de ikke tilbyder undervisning i regnskab.

Jeg har ikke behov for at få mit regnskab gennemgået, men mere en undervisning i basale begreber i regnskabsverden, og hvordan jeg selv kan blive bedre til at forstå mit regnskab og opdage fejl.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kontakt regnskabsskolen hos Annette sand.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hjælpe dig. Er såvel revisor- som underviseruddannet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

og Michael kan givet også være mulighed men vær lige opmærksom på, at revisor må alle kalde sig, det kan være alt fra 3 timer i skolen til den helt store revisor der giver registrering/godkendelse.

Michal kan sagtens være begge dele det kan han jo selv bekræfte men der er pokkers til forskel på både samlet viden hos en godkendt revisor og rigtigt mange der bare bruger navnet . OG ofte også forskel på prisen

Underligt at revisor ikke er beskyttet, men sådan er livet nu engang

Tør derudover også anbefale www.regnskabsskolen.dk som både kan gi undervisning og kan påtage sig enkelt opgaver med et regnskab mig bekendt

ud fra dine spørgmål her og tidl tror jeg du vil ha mulighed for at undgå mange problemer og måske også sikre "fradrag" for ting som du ikke selv var med på, så god ide at få hjælp så du kan koncentere dig på selve shoppen og stille og roligt overtage mere og mere af regnskabet

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er registreret revisor. Driver dog konsulentvirksomhed, så min bestallingen er deponeret. Min faglighed er 100 pct. ajour - og jeg er naturligvis ansvarsforsikret.
Har i øvrigt undervist FSR' s elevuddanelse og har været ansat i en statsautoriseret revisionsvirksomhed indtil primo dette år.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)