Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger program til online håndtering af ordresedler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er ny her på sitet, så jeg undskylder på forhånd for, hvis jeg har placeret dette indlæg et forkert sted.

Nå, jeg leder efter et program eller en app, som skal gøre hverdagen på en virksomhed lidt nemmere.

App'en eller programmet skal løse følgende proces:

En kunde kommer ind i en virksomhed og sælger en vare for 500 kroner. Personen bag skranken laver en ordreseddel på en computer og klikker på send. Herefter sendes ordresedlen med det samme til en tablet monteret i skranken. Kunden sætter sig signatur på ordresedlen og klikker på send, hvorefter ordresedlen lagres i et system, som er beskyttet med en eller flere koder.


Som det er i dag, gemmes alle ordresedler i ovennævnte virksomhed i papirform. Det koster penge og tager unødvendig meget plads rundt omkring på virksomheden.

Jeg forestiller mig, at app'en eller programmet er lidt i stil med det PostDanmark bruger, når de leverer pakker, eller det Apple bruger, når de sælger ting fra deres butikker (fx den i New York).

App'en programmet må gerne koste penge - det vigtige er, at den er stabil og brugervenlig. Når først løsningen er implementeret, vil virksomheden satse på denne og derfra gå helt væk fra papirløsningen, hvorfor virksomheden ikke kan acceptere jævnlige problemer med løsningen.

Nå, jeg håber, at min forespørgsel giver mening. Sig gerne til, hvis i har brug for mere information for at kunne hjælpe.

På forhånd tak for jeres tid og god sommer! 

Fra Lynge
Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ikke set noget der kan gøre det du ønsker, men jeg vil gerne give dig et tilbud på en løsning som passer til jeres behov.

Du er meget velkommen til at kontakte mig så har jeg lidt opfyldende spørgsmål og herefter jeg kan give dig et uforpligtende tilbud.

Med venlig hilsen
Claus Petersen
28 44 30 26

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Læste netop dit indlæg. Du har muligvis allerede fundet en anden løsningen. Hvis ikke kan du anvende vores applikation til håndtering af bestillingsformularer til jeres købsproces. Vores platform indeholder en lang række funktioner ift. salg og marketing og en af disse er bestillingsformularer, som du selv på enkel vis kan sætte op og bede jeres kunder udfylde ved køb af varer. Der skal muligvis laves nogle tilpasninger til din konkrete forespørgsel, men det burde være en smal sag. Prisen er licensbaseret fra 290,-/md.

Kontakt mig gerne på 22201975 eller jj@marketingmanagement.dk, hvis du ønsker hjælp til at komme videre.

Mvh

Jesper Johansen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)