Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kurser i indkøb

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Er der nogle som kender til kurser i indkøb eller gode bøger om dette emne. Jeg er ved at åbne min webshop, og føler at jeg kunne bruge viden om det emne. 

På forhånd mange tak

Hilsen Mette_S

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Hvilken type vare skal du forhandle? - og tænker du på indkøb i DK eller import fra udlandet?

Bedste hilsner

Bettina

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina, 

Det er moderne brugskunst jeg vil forhandle, og har fundet nogle leverandører jeg godt kunne tænke mig at købe fra. Men det med at købe varer ind i den rette prisklasse, hvor meget jeg kan tjene på de forskellige varer mm. det driller mig lidt. Så har ligesom brug for noget viden om hvad man skal tænke over. Eller meget gerne et online kursus eller bog fx. 

Håber det giver mening..

Hilsen Mette_S

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Det lyder spændende, men der kan jeg nok desværre ikke være til så megen hjælp.

Har selv, ifbm. produktion og import af varer fra Kina taget et kursus hos Jesper Byskov fra Importguiden (http://www.importguiden.dk), - og det var SUPER GODT, -

men det er jo ikke helt det du søger, så jeg håber en anden kan anbefale dig noget...

Held og lykke med det! :)

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa du,

Jeg vil lige tjekke dit link ud, da jeg synes det virker spændende. Det er ret nyt for mig, så havde tænkt det nok var bedst at starte med nogle danske leverandører. Hvad er det for varer du importer - jeg går ud fra at du importerer varer fra Kina?? 

Men mange tak for dit svar

Hilsen Mette_S

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Ja, jeg har fået produceret og importeret noget nyt kreativt legetøj der henvender sig til piger i alderen 5-10 år.

Til at starte med tænkte jeg, at det nok godt kunne lade sig gøre, at få legetøjet lavet i DK (for man vil jo gerne støtte de danske arbejdspladser),

men det viste sig at være HELT UMULIGT. Så jeg måtte finde en anden løsning, og det endte altså med en producent i Kina:)

Jeg anede intet om, hvor og hvordan jeg skulle finde producenter, - og heller intet om import, told osv, - men så fandt jeg frem til Importguiden, og fik et par timers

møde/kursus hos Jesper Byskov, og det var en stor hjælp til at komme videre... :)

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, spændende. Ja ærgeligt at det er så dyrt at få noget produceret i Danmark, det skal jo også kunne løbe rundt for en jo :(

Så du er så en leverandør der skal have det solgt til nogle butikker i Danmark der gerne vil sælge det så? - eller skal du sælge det selv i egen butik?

Jeg synes selv det kunne være spændende at få produkter lavet i Kina, eller andet land, og have en niche at sælge som ikke alle mine konkurrenter sælger. Måske det kommer en dag - når jeg er mere inde i faget :)

Mange tak for dine råd

Hilsen Mette_SBig Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, pludselig blev man leverandør :)

Og heldigvis er der meget positiv respons på legetøjet, der allerede er kommet ud i de første butikker, - så det er bare SKØNT! 

Rigtig meget held og lykke med dit projekt, - håber for dig, at det bliver en kæmpe succes!

Fortsat god dag!

Bettina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Bettina hvilke legetøj er det du har fået produceret?

Vi skal på kræmmermarkeder så måske dit produkt skulle med ;)

skriv endelig, er lidt nysgerrig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)