Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp KRISE. OPDATERET HISTORIE LUDOMANI

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er imponerende hvordan du fuldstændig bevidst ignorerer mine spørgsmål. Er det fordi de spørgsmål jeg stiller (både i denne tråd, i private beskeder og i den gamle tråd) modbeviser at historien er sand?

Jeg synes snart det er pinligt og en moderator bør komme ind over og fjerne de kontooplysninger i indlægget, så der ikke er nogle naive mennesker der får overført penge. 

Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

multijuice:

Jeg synes det er imponerende at du har fået fat i dine forældres Nem id kode, hvilket er det der til for at man kan logge på hos en bookmaker. 

Og så er det da endnu mere dumt at dine forældre ikke bare har ændret deres nem id kode, s du ikke kender den mere, og dermed ikke kan spille mere. Rimelig simpel løsning på et åbenbart stort problem, eftersom du kun er 13 og ikke selv kan lave en konto. 

Lyder som om at de læger, advokater osv er spild af penge, når et simpel ændring af et kodeord kan gøre det. 

Jeg har kun spillet på mobil, hvilket ikke kræver NemID. Koden ændrede de også. Mine forældre har gjordt alt hvad de kunne for at forhindre, men jeg har været syg. Jeg har jo ikke gjordt det for at skade min familie.

Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

At hvad? Hvilke spørgsmål?

Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Under antagelse af, at din historie er sand, og at du er 13 år gammel, så er sagen:

Amino er et sted for mennesker som tager sagen i egen hånd. Amino er hovedsageligt repræsenteret af eksistentialister som tager ansvar for egen skæbne, og som er klar til at tage 100% vare på sig selv, uanset hvilken mærkelig situation man som menneske kan havne i.

Amino er et forum for IVÆRKsættere. Mennesker som sætter i værk. Mennesker som aldrig kunne finde på at forlade sig på tiggeri.

Jeg er helt overbevist om, at du på fora hvor klientellet består af vordende mødre, socialhjælpere og lignende ville opnå en helt anden form for støtte end den støtte som vi herinde prøver at give dig.

Folk på Amino er ikke klar til at gribe bolden for dig og overføre kontanter til din bankkonto alene af disse grunde:

1: Dit indlæg virker upålideligt.

2: En eventuel hjælp herinde fra i form af penge er en bjørnetjeneste uanset om du kan se det klart i den situation du angiveligt står i.

3: Vores måde at støtte mennesker som dig, som angiveligt står i en væmmelig situation, er at opfordre til en selvstændig form for handling.

4: Aminoer kan af princip ikke lide tiggeri, da vi stort set alle er en eller anden form for kapitalister, som ofte mener at produktion er vejen frem, og at velfærdsstaten i forvejen har grebet for meget om sig. Så det er et rent holdningsspørgsmål.

HVIS det rent faktisk er sådan at du taler ren sandhed, så har jeg ondt af dig. Af flere grunde. Jeg har ondt af at du har en lidelse som er svær at deale med, og jeg har ondt af at du ikke evner at samle kræfter til at kæmpe dig ud af tingene på en konstruktiv måde. Jeg ville gerne hjælpe dig ved at coache dig ud af dine problemer ved selvhjælp.

Men jeg må understrege, at du virkelig har fundet det forkerte forum at tigge i. Og det er ikke fordi man ikke er menneske og ikke forstår din situation under antagelse af at den er sand. Det er fordi mange af vi andre også har måttet kæmpe os ud af store kniber i forbindelse med virksomhedsdrift, og mange af os har sat virkeligt mange ting på spil for at få succes. Og derfor svarer man dig med stor skepsis.

Hvis din situation er reel - så henvend dig som de andre har skrevet til de offentlige myndigheder - vi som betaler meget i skat har allerede bidraget rigeligt til et samfund hvor der FINDES hjælp til mennesker i din situation fordi vi bidrager til netop den slags.

Held og lykke (og det er velment under forudsætning af at din historie er sand).

Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Det er korrekt, det er at bede om hjælp. Jeg er selv iværksætter 2 webshopz ( dog lukkede) freelance job 2 steder . Salgskonsulent 1 sted. Mødebooker et andet sted. Jeg er også iværksætter 

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

mrxxehj:
Lønnen på 48.5, hvor ruten tager længere tid. Mine kompentencer rækker til mere end det. 

Hold nu kæft, undskyld mit sprog. Hvad er så dine kompetencer ? Vi kan konkludere at det er ikke indenfor betting/spil.

Som sagt hvis det var en rigtig 13 år og du oprindeligt var ked af det, så nappede du alle de avisruter du kunne finde, stod tidligt op for at finde flasker, ringede på hos naboerne for at høre om du kunne hjælpe med noget for en lille skilling osv. men du tillader dig at tigge penge og derefter skrive at dine kompetencer rækker til mere end det. Derudover har I lige været på ferie hele familien, hurra hurra - så kan det jo ikke stå helt galt til.

Igen, jeg tror der sidder en fuldvoksen mand og lider af ludomani og det er selvfølgelig ærgerligt, men jeg synes du skal kontakte center for ludomani og komme igang med din behandling - held og lykke

Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skriver

mrxxehj:
Jeg er selv iværksætter 2 webshopz ( dog lukkede) freelance job 2 steder . Salgskonsulent 1 sted. Mødebooker et andet sted. Jeg er også iværksætter 

Nu må det være officielt at du ikke taler sandt og spilder vores tid. Du kan ikke være 13 år, have haft to web"shopz", haft freelance jobs, være salgskonsulent og mødebooker.

Nu må du lige tage og stoppe mens tid er. Det kan ikke være lovligt det du gør her.

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Imponerende. Webshop ejer, Freelance jobber, Salgskonsulent(13årig) og mødebooker (13årig).

Og så svar mig nu - Før havde du altid holdt fast i at din Skrill-Konto var oprettet i dit eget navn (Jonathan) er det korrekt? Ja det er det jo, men vil du gerne bekræfte det? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 09:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

mrxxehj:
Lønnen på 48.5, hvor ruten tager længere tid. Mine kompentencer rækker til mere end det. 

Du er bange for at tage et glas vand, men vil ikke tage et så simpelt job som at gå med reklamer? Du vil lave havearbejde, er det meget bedre? Og som du selv skriver: "Jeg vil gøre næsten hvad som helst".

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg sympatiserer med jeres familie, det er noget skidt.
Men Amino er ikke stedet for jer at hente hjælp.
Få fat i noget familierådgivning etc. og få styr på det hele.
VI ønsker alt held og lykke.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)