Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp KRISE. OPDATERET HISTORIE LUDOMANI

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

D

mrxxehj:

Lund:

Mange af os stilte spørgsmåltegn ved åbning af betting konti, hvordan det kunne lade sig gøre.

Det springer du fint henover. Hvordan lykkedes det dig at åbne betting konti og validere dig..?

Jeg brugte min mors NemID gjorde så hun fik en midlertidig adgangskode med posten, som jeg brugte til at ændre koden.

det er 3mån før det skete. 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Luc J.:
Du nævnte før at den Skrill konto der blev benyttet var lavet i dit eget navn, korrekt?

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk der scammer bør virkelig gøre noget mere ud af det. 

Jeg finder det morsomt hvor dumme folk kan være...

ps i kan også overføre til mig, jeg bruger dem i det mindste på druk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mrxxehj:
Jeg brugte min mors NemID gjorde så hun fik en midlertidig adgangskode med posten, som jeg brugte til at ændre koden.
Du virker farlig for samfundet - mon ikke de sociale myndigheder snart kommer ind over - men det er næppe den aldersgruppe du befinder dig i.


Og så lidt ros - jeg synes du er en fantastisk Troll - god fornøjelse med at få lagt nogle indlæg her på Amino.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes su skal respektere historien lidt mere, i og med den er sand . Også når der sidder en 13 årig på den anden side af skærmen.

Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

mrxxehj:
Jeg brugte min mors NemID gjorde så hun fik en midlertidig adgangskode med posten, som jeg brugte til at ændre koden.
Du virker farlig for samfundet - mon ikke de sociale myndigheder snart kommer ind over - men det er næppe den aldersgruppe du befinder dig i.


Og så lidt ros - jeg synes du er en fantastisk Troll - god fornøjelse med at få lagt nogle indlæg her på Amino.

det er skam slet ikke Troll... Det er sand og kan dokumenteres.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

mrxxehj:

Jeg synes su skal respektere historien lidt mere, i og med den er sand . Også når der sidder en 13 årig på den anden side af skærmen.

Så streg det med Troll og se at få de sociale myndigheder ind over og få dig trukket ud af det "daglige samfund". Det er bedst for dine forældre og bedst for dig.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må da være den nye form for Nigeria breve ....

Hvis sagen var rigtig, så følgende:

mrxxehj:
I sidder og tænker mine forældre er dumme, er idioter

Ja, hvis de havde opdaget en misbrug på kortet og du så alligevel kan få adgang til deres Nem-Id osv. så er de idioter

mrxxehj:
. Jeg har selv overvejet at trække stikket eller finde en ny familie, så de kunne klare den derhjemme, så de sparede tøjet og maden hos mig.

God idé, du bør anbringes på ungdoms institution eftersom du har begået noget kriminelt og samtidig bør du komme i behandling.

mrxxehj:
Det er mine forældres ansvar at passe på deres personlige oplysninger og forhindre misbrug af deres cpr numre og kreditkort, de er dog meget kede af situationen.

Ja, men hvis de har været udsat for noget kriminelt så er det jo ikke deres ansvar - og så bør de melde dig til politiet.

mrxxehj:
Jeg kan tilbyde at lave mad for dig, lave havearbejde. Jeg vil gøre næsten hvad som helst. Bare for at sørge for at vi kommer tilbage på rette økonomisk spor.

Den her tråd bør være under "jeg har et godt tilbud til dig" og man skal vist også være plus medlem for at tilbyde gode tilbud

mrxxehj:
Noget af den vil også gå til min behandling.

Jeg er sikker på at hvis dine forældre er bare lidt normalt tænkende, så har de allerede kontaktet kommune og de kan tilbyde gratis hjælp til spilafhængighed, så det behøver du ikke at bruge penge på

mrxxehj:
Vi er helt blanket af. Mine forældre vil ikke låne penge.

Dine forældre vil ikke låne penge, men de vil gerne modtage penge fra selvstændige fra Amino ? Hvis man nu var så dum at betale på ovenstående konto, hvilket garanti har man får at det går til afvikling af gæld, og ikke til mere spil ?

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er imponerende at du har fået fat i dine forældres Nem id kode, hvilket er det der til for at man kan logge på hos en bookmaker. 

Og så er det da endnu mere dumt at dine forældre ikke bare har ændret deres nem id kode, s du ikke kender den mere, og dermed ikke kan spille mere. Rimelig simpel løsning på et åbenbart stort problem, eftersom du kun er 13 og ikke selv kan lave en konto. 

Lyder som om at de læger, advokater osv er spild af penge, når et simpel ændring af et kodeord kan gøre det. 

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke spille længere. Det er mig i håbet om at samle nogle penge ind ikke andet... De har kontakt tilen læge der kommer ind over, hvilket renset. 

J

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)