Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan gøres bedre på denne webside?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet en lille prøve side, så hvad siger i til, jeg ændrede forsiden til at se sådan her ud http://www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk/test/

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Logoet.. Burde der ikke stå "De bedste bøger for iværksættere"?

Jeg ville vælge et premium tema, eller i det mindste et andet tema end det du bruger nu.. Der er rigtigt mange WordPress sider der bruger netop det tema.

Kunne være fint med en mulighed for at se ALLE anmeldelser, i stedet for at man skal vælge en kategori først.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Logoet.. Burde der ikke stå "De bedste bøger for iværksættere"?

Jeg ville vælge et premium tema, eller i det mindste et andet tema end det du bruger nu.. Der er rigtigt mange WordPress sider der bruger netop det tema.

Kunne være fint med en mulighed for at se ALLE anmeldelser, i stedet for at man skal vælge en kategori først.

Jeg sørger for logo bliver rettet. Angående premium theme, så er det noget jeg kigger på, men i starten er det valgt fra pga siden først skal oppe at køre.

Er ikke sikker på hvad du mener med at se alle anmeldelserne et sted? Det ville skabe en frygtelig lang side der vil tage langt tid at scrolle op og ned i.

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg synes at, selve konceptet er godt da det også giver en god oversigt over spændende iværksætter bøger. 

Så når jeg skal finde en god iværksætter bog, da det primært er de bøger jeg læser, behøver jeg ikke længere lede rundt på nettet i en time for at finde en.

Men når det så er sagt, så synes jeg ikke der er nok fylde i andmeldelserne. 

Prøv at skrive lidt mere til hver anmeldelse, fordi en bog på 300 sider kan altså ikke anmeldes på 11 linjer.

Du kan også arbejde lidt med dine anmeldelser sprogmæssigt, men det kommer også med tiden, når du har fået skrevet noget mere.

Prøv også at være mere kritisk i dine anmeldelser og ikke bare give den 5 stjerner fordi den er god, men i stedet give bogen 5 stjerner fordi den er FANTASTISK.

Hvad angår design, så synes jeg umiddelbart at det ser meget godt ud.

I toppen af siden er der et logo og en form for et slogan, hvilket virker meget godt.

Der står "De bedste bøger for iværksætteri", hvor du så har gjort "bøger" rød, hvilket gør at "bøger" bliver fremhævet. Men overvej om det ikke i stedet skulle være "iværksætteri" der skal fremhæves, da det jo er det der skiller din side ud fra alle andre bog-anmelder-sider.

Alt i alt, kan det her godt gå hen at blive godt med tiden. Så forsæt arbejdet!!;)

Mvh. Jonas Wiuff

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input. Hvor lang mener du, at en anmeldelse skal være? Tænker antal ord? Og hvad siger du til forsiden?

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

iværksætterbøger:

Tobias Hyldeborg:

Logoet.. Burde der ikke stå "De bedste bøger for iværksættere"?

Jeg ville vælge et premium tema, eller i det mindste et andet tema end det du bruger nu.. Der er rigtigt mange WordPress sider der bruger netop det tema.

Kunne være fint med en mulighed for at se ALLE anmeldelser, i stedet for at man skal vælge en kategori først.

Jeg sørger for logo bliver rettet. Angående premium theme, så er det noget jeg kigger på, men i starten er det valgt fra pga siden først skal oppe at køre.

Er ikke sikker på hvad du mener med at se alle anmeldelserne et sted? Det ville skabe en frygtelig lang side der vil tage langt tid at scrolle op og ned i.

Ikke ALLE anmeldelser på en side, men en samling over dem, hvor der måske er 10 på hver side, hvor det er muligt at bladre. Som en almindelig blog.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du ikke det vil gøre det en del svære, at seo optimere til hver bog, hvis man gør sådan? Det er min frygt lidt.

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

250 ord burde være et minimum.

Jeg synes forsiden virker meget overskuelig og let at navigere rundt i.  

Som der er blevet sagt, så ville det være godt med en oversigt over alle anmeldelser på samme side.

Men ellers er forsiden rigtig flot designmæssigt.

Mvh. Jonas Wiuff

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Wiuff:

250 ord burde være et minimum.

Jeg synes forsiden virker meget overskuelig og let at navigere rundt i.  

Som der er blevet sagt, så ville det være godt med en oversigt over alle anmeldelser på samme side.

Men ellers er forsiden rigtig flot designmæssigt.

Mvh. Jonas Wiuff

Mener du bare en liste med alle anmeldelserne i fuld længde eller en liste med link til alle anmeldelserne 

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)