Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan gøres bedre på denne webside?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden virker god og enkel. Jeg synes tit sider kan blive overdesignede, hvilket jeres ikke er.

Indholdsmæssigt kunne I måske have en featured bog på forsiden a la ugens/månedens bog som folk så kunne læse de første 100 ord af eller so, og så klikke ind på for at få hele artiklen.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal få taget dig nogle super lækre billeder i stedet for de der. Som minimum brug nogle minutter for at forbedre det du har. Det vil hjælpe en del ( synes jeg ).

Synes også forsiden mangler indhold (kun 2 bøger) , men det kommer jo nok senere. 

Super enkel og overskuelig ellers :)

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Kellermann:

Jeg synes siden virker god og enkel. Jeg synes tit sider kan blive overdesignede, hvilket jeres ikke er.

Indholdsmæssigt kunne I måske have en featured bog på forsiden a la ugens/månedens bog som folk så kunne læse de første 100 ord af eller so, og så klikke ind på for at få hele artiklen

Super gode input. Dog kan vi ikke skrive de første 100 af en bog, da det kræver en masser tilladelser, men vil finde en måde, så vi kan have ugens eller månedens bog på forsiden.

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg - dicm.dk:

Jeg synes du skal få taget dig nogle super lækre billeder i stedet for de der. Som minimum brug nogle minutter for at forbedre det du har. Det vil hjælpe en del ( synes jeg ).

Synes også forsiden mangler indhold (kun 2 bøger) , men det kommer jo nok senere. 

Super enkel og overskuelig ellers :)

Der arbejdes med forsiden, men skal lige finde den rigtige ide til, at gøre den lækker. Angående billedere af bøgerne, så er det helt klar noget der kan forbedres, men før vi får lov til at bruge billeder af bøgerne fra fx saxo.com , skal vi først op på en hvis størrelse før vi får lov. Har du ideer til at gøre forsiden mere lækker, eller få billeder af bøgerne, uden at skulle have en fotograf til det, da det er meget dyrt.

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

iværksætterbøger:

Kim Vinberg - dicm.dk:

Jeg synes du skal få taget dig nogle super lækre billeder i stedet for de der. Som minimum brug nogle minutter for at forbedre det du har. Det vil hjælpe en del ( synes jeg ).

Synes også forsiden mangler indhold (kun 2 bøger) , men det kommer jo nok senere. 

Super enkel og overskuelig ellers :)

Der arbejdes med forsiden, men skal lige finde den rigtige ide til, at gøre den lækker. Angående billedere af bøgerne, så er det helt klar noget der kan forbedres, men før vi får lov til at bruge billeder af bøgerne fra fx saxo.com , skal vi først op på en hvis størrelse før vi får lov. Har du ideer til at gøre forsiden mere lækker, eller få billeder af bøgerne, uden at skulle have en fotograf til det, da det er meget dyrt.

Angående billederne, så enten køb et brugt spejlrefleks kamera, de koster ikke ret meget. Eller benyt din mobil telefon (flere mobiler kan tage ganske udmærkede billeder hvor de med noget efterredigering bliver super). Men det kræver selvfølgelig i selv har alle bøgerne. 

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kunne man ikke købe bøgerne tage et billede af dem og sende dem retur? Ved godt det måske ikke er så moralsk rigtig, så ved ikke om jeg skal gøre det?

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for at havde fået en stjerne, men det har så gjort at jeg køber bøgerne og beholder dem istedet for :)

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var de første 100 ord af anmeldelsen jeg mente.

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Kellermann:
Det var de første 100 ord af anmeldelsen jeg mente.

Okay, i morgen begynder jeg at arbejde med en ny forside hvor der vil være ugens bog. Hvilke ting skal være på forsiden ud over ugens bog og en intro tekst?

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være en ide, at sætte isbn nummer ind til hver bog?

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)