Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg tillader mig at præsentere mig selv først. 26 år, jurastuderende og indehaver af et anpartsselskab hvor jeg har eksklusivitet på nogle internationale brands og varer vi sælger.  

Nu vil jeg gerne igang med et til projekt jeg har puslet med længe. Det drejer sig om et nyt online koncept der skal medvirke til at skabe en direkte forbindelse mellem forbruger og diverse virksomheder - alt fra restauranter til tøjbutikker mv. 

Groft sagt skal sitet fungere således, at en virksomhed kan logge ind og lægge nogle ting op som så vil være synligt for alle andre der klikker ind på siden. Det skal gerne være ligeså brugervenligt og nemt at oprette en annonce som det er på dba. Men ellers ikke nær så omfattende som dba. For anden inspiration mht oprettelse osv kan jeg henvise til billetto.dk. 

Er du en super dygtig programmør med tid i kalenderen? Så vil jeg gerne høre fra dig og send meget gerne referencer. 

Mht betaling, er jeg naturligvis villig til at aftale en pris såfremt resultatet er som aftalt. Jeg er også villig til at helt eller delvist kombinere en aftale mod del i virksomheden. 

Jeg ser frem til at høre fra dig. 

Mvh 

Vincent

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)