Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til risestudio.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige åbnet vores første webshop, som sælger vores eget tøjmærke.

www.risestudio.dk

Det var en fælles passion indenfor træning og streetwear der førte til vores ide og design. 

Hvad vi selv mener vi mangler:

Visa/mastercard(kontrakten er ankommet fra nets - så vi forventer dette snarest.)

SEO-optimering(Ikke et felt vi har bevæget os specielt meget i.)

Mere streetbilleder der symbolisere en aktiv livsstil, da vores fitnessbilleder nemt kan virke lidt for bodybuilder-agtige. 

Nå, nu er det jeres tur, hold jer ikke tilbage al kritik tages modtages med kyshånd(Husk belæg) - SKYD LØS! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ordet "studio" hænger i min verden slet ikke sammen med træningstøj, det forvirrede mig meget... Jeg tænkte om i lavede noget andet og tøjet så bare var merchandise..

Derudover så har i også brug for en grafiker til at se på jeres prints, de spiller altså ikke helt.. (Motivet er selvfølgelig en smagssag, men det er helt basale ting så som line height)

Dette gælder også jeres logo.

Fra Randers
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedback - det hele er noteret. Med hensyn til navnet, er det kun domæne navnet du tænker her eller også selve tøjet? 

Ydermere er det med line height både gældende på tøj og logoer på hjemmesiden?

På forhånd tak 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

-Studio tænker jeg på noget musik eller noget helt andet,

-Jeg kunne ikke i start finde ud af om det var hverdagstøj eller hvad det var?, fandt første ud af det da jeg rullet ned i bunden af siden.

-hvorfor kan slideshow ikke selv styre sig selvom man har "leget" med det?

-skal jeg selv betale for fragten??

-Jeg synes ikke der stå beskrevet voldsomt meget omkring virksomheden.

- Omkring dine artikler og nyheder, synes jeg bare du skal holde dig til nyheder, og så vente med at tilføj artikler til du har rigtig mange gode og fornuftig nyheder på siden. det bliver alt for meget i mine øjne at have begge dele.

- Products er det dansk eller hvad tænker du ??, når jeg kommer ind og se alle dine vare vil det være meget mere lækkert hvis du havde en side menu med alle dine vare i stedet for den var i menuen.

Fra Randers
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jesper

Tak for et rigtig godt og uddybbende svar, kunne være man skulle genoverveje domæne, samt tøjnavn.

Angående "products" er vi opmærksomme på den, men har ikke fundet en konkret løsning på det endnu.

Angående Slideshow - godt spørgsmål, det kigger vi nærmere på.

Angående Fragt - Det er gratis ved køb over 500, men jeg hører hvad du siger og kan godt se det virker uklart og ikke fremstår tydeligt af siden.

Angående Nyheder - dette er noteret.

Angående beskrivelse af virksomheden - Vi forsøgte at være korte og kontante, men vil bestræbe os på en mere omfattende beskrivelse.

endnu engang tusind tak for feedback!

go' dag

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Når vi køber tøj og især modetøj så køber vi ikke bare et stykke tøj, men også et mærke og et stykke identitet.

Det er nu engang sådan at provinsen ikke er speciel cool. Modetøj, herunder streetwear, er noget vi forbinder med storbyen. I den forbindelse er det ret skidt at ligge i Randers.

Street især er noget man forbinder med ægthed og storbyen. Derfor synes jeg det er lidt mærkeligt at I prøver med Stars & Stripes.

Så jeg foreslår at I enten rykker til København og prøver lykken eller gentænker projektet. Hvis I vil blive i Randers må I hellere prøve at blive modebranchens svar på Jysk Sengetøjslager.

Jeg er ked af at sable jer ned på denne måde, for hjemmesiden er faktisk fin nok.

Fra Randers
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mathias

Rigtig gode tanker Mathias. Jeg kan sagtens følge dig og er glad for du siger tingene lige ud, da det giver os meget mere at arbejde med og forbedre. 

Uden at være Randerspatriot, havde vi faktisk overset denne detalje at det rent faktisk ville have betydning. Da vi har flere store spillere på markedet, der netop er startet i Randers, som er endt i Århus samt KBH. Super ærgeligt at Randers har dette "ry" fordi oplandet opruster sig med "kampsko"(shox) og karl-kanin bukser, inden de tager i byen. 

Igen jeg hører hvad du siger og vi er en helt ny virksomhed som skal til at etablere sig, med dette mener jeg, vi stadig kan definere vores brand og har mulighed for at udvikle det i en positiv retning. 

Vores mål har fra start af været, at kombinere en aktiv livstil med casual streetwear udtrykt så simpelt som muligt.

Endnu engang tusind tak for feedback, der er så mange ting at arbejde videre med, nogle kan løses hurtigt - andre kræver mere arbejde og er mere langsigtet.

Til andre, hold jer ikke tilbage med feedback!

VH

Morten 

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, jeg er glad for at du tager det pænt. Der er jo flere succesfulde tøjfirmaer der er startet i Jylland. JBS og Bestseller f.eks. har jo gjort det pænt.

Når det så er sagt så synes jeg også at designet/logoerne mangler lidt spræl. En tank top med kun RISt på brystet er næsten for kedeligt. I følger sikkert bedre med på scenen end jeg gør men kig på http://dropdead.dk og kig på deres sortiment f.eks.

Fra Randers
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mathias

Vi holder øje med dropdead.dk og vil forsøge at skille os lidt mere ud på designet. Tusind tak for den gode feedback.

VH

Morten 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)