Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nemID

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har fået ny computer og har ikke fået kopieret min nøglefil over fra min gamle computer :(

Nu vil jeg så bestille en ny nøglefil, hvilket resulterer i at jeg skal bestille en medarbejdersignatur. Det gør jeg så, men så modtagere jeg bare en mail om at jeg er administrator og skal godkende denne bestilling. Jeg kan jo bare ikke rigtig logge ind med nemID og godkende dette, da jeg ikke har nøglekort med kun nøglefil til virksomheden og det er jo den der er blevet slettet på den gamle computer.

Hvad gør jeg? Syntes det er for sindsygt at jeg skal betale 250,- for at skrive en mail til dem for erhvervssupport...

Med venlig hilsen

Lasse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)