Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af troværdig firma, der sælger wordpress themaer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg spurgte i går om jeg må benytte mig af købte temaer, når jeg skal opbygge en hjemmeside for en kunde, og det måtte jeg godt. Som nybegynder ved jeg dog ikke hvilke hjemmeside/firmaer jeg kan stole på.

2 hjemmeside jeg har fundet, der sælger responsive themaer:

www.ufothemes.com 

www.mojo-themes.com 

Jeg har skrevet angående et problem til ufothemes for knap 3 uger siden, dog uden svar. Jeg har læst om 1 person som har brugt Mojo-themes, men udover det kan jeg ikke finde nogle anmeldelser af dem. Tak på forhånd.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg vælge themeforest.com

Tilmeldt 20. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter et hurtigt kig ser det langt mere troværdigt ud, end de 2 andre hjemmesider, bedømt udfra hjemmeside, facebook aktivitet osv. Tak for det 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt en del themes på themeforest.net og har aldrig haft problemer. Jeg har endda fået rigtig god support fra theme designerne når jeg har haft brug for det.

Mvh Carsten

Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 36
Fra  BilligeLED.dk Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv themeforest og templatemonster :)

Tilmeldt 20. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, themeforest ser udentvivl bedst ud :) problemet er bare, at hvis jeg skal sælge mit produkt skal jeg købe "extended version", som koster 2750$. tak for svarene.

Tilmeldt 20. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene. Tror jeg ender på mojo-themes, da jeg ikke kan finde andre thema-sælgende hjemmesider, hvis themaer er under "GNU" lovgivning, som betyder at jeg må bruge det på min hjemmeside, som jeg sælger. De 2 andre hjemmesider ser faktisk bedre ud, men begge har en license på et pr. tusinde dollars, hvis man skal bruge det i af salg af hjemmeside. 

Mvh. Jakob

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror at du måske har misforstået  det lidt.

Du må gerne købe et wordpresstheme hos Themeforest for 55$ og bruge det til at lave en hjemmeside til en kunde. Du må også godt bruge kundens færdige hjemmeside som reference på hvad du har lavet (hvis kunden giver dig lov) - både som et link og et screenshot.

DU MÅ IKKE GENBRUGE filerne fra det købte theme til at lave en hjemmeside til en anden kunde, heller ikke selvom du ændrer farve eller laver andre tilpasninger. For hvert theme du køber følger en kode og det er en ENGANGSKODE.

Skal du derfor bruge samme theme til en anden kunde, skal du købe themet igen. Du får en konto hos Themeforest, så du behøver ikke at downloade alle filerne igen, - du kan nøjes med at downloade din nye kode til dokumentation.

Vil du derimod tilbyde kunderne at de kan købe themes hos dig, (ligesom du har købt hos Themeforest) og som kunden så selv kan indsætte billeder og tekst på, skal du have en extended license til 2750$ - og så kan du genbruge filerne og sætte din egen pris.

Det sidste behøver du dog ikke købe dig fattig i, - vil du gerne sælge "rå" themes har Themeforest et afiiliateprogram (partnerprogram) hvor du får penge hvis der er nogen der køber gennem din hjemmeside eller firma.

En extended license bruges f.eks også hvis man tager udgangspunkt i et theme design, og så laver noget egenprogrammering (til f.eks et dating-site), og så efterfølgende sælger det hele som et dating-site theme til videresalg.

Med de mange plugin som wordpress kan implementere, er det dog sjældent aktuelt.

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)