Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde en leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig startet noget selv. HAr længe villet. Men hvordan finder jeg en leverandør jeg kan stole på har hørt en masse skidt om alibaba og andre. Ville gerne hører fra andre der har forhandlet med leverandøre. 

HAr prøvet at kikke på alibaba blandt andet guldmedlem læst om escrow og så videre. Men hvad gør i gerne en step by step guide eller noget. 

På forhånd tak 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Først skal du gøre op med dig selv Hvad har du forestillet dig at handle med? 

Dernæst sourcer du internettet, på Alibaba og hvad du ellers kan komme i nærheden af. 

Når du er klar til at importere og der er 2 muligheder; 

1) Du investerer i prøver fra alle leverandører du har fundet. Ud fra mail korrespondence etc og du danner hurtigt et overblik over hvem der synes mere troværdig end andre. 

2) I stedet for at bruge en masse penge på prøver, de fleste leverandører ønsker kun at sende med 'de dyre' kurere som DHL og TNT, sparer du sammen til en 'ferie' og tager på virksomhedsbesøg. Denne fremgangs metode giver både dig og leverandør en mulighed for at se hinanden ad og giver en væsentlig større troværdighed. 

Held og lykke med projektet. 

Mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken kategori er vi i, så er det noget nemmere at hjælpe dig i rette vej...

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej James,

Det kan være rigtig svært at finde en pålidelig kinesisk leverandør. Det kan tage meget lang tid og koste mange penge. Det vil være lettere hvis du skrev herinde hvilke produkter du er ude efter.

Jeg har selv en god leverandør og vil muligvis kunne hjælpe dig med at købe de produkter som du søger. Ellers kunne tænkes, at jeg allerede har nogle af de produkter du søger. Se vores varepartier på: www.kjaertrading.dk og skulle der være et produkt i blandt så kontakt mig for en god pris.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)