Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det at få bygget en hjemmeside...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg går og pusler med en ide til en hjemmeside, som jeg har vildt lyst til at springe igang med, hellere igår end idag. Jeg ved dog stort set intet om hjemmesider, men jeg har naturligvis en ide om hvad jeg vil have. Jeg kender fra mit arbejde, hvor skævt man kan gå af hinanden når programmøren møder manden med ideen. Jeg har dog også tidligere oplevet programmøren blev utroligt positivt og hurtigt fandt den rigtige løsning, fordi det jeg havde sat mig bare et minimum ind i hans verden. 

Så jeg har derfor et spørgsmål eller to, som jeg meget gerne vil have feedback på, fra begge sider af bordet helst  :-)

Hvor går jeg hen få at få en basis viden om hjemmeside bygning og design?(Ikke webshop, vi er mere over i en rating hjemmeside her)

Hvad er de største fladgruber? Hvor går leverandør om kunde typisk galt af hinanden.

Hvad skal man forberede sig til en leverandør af en hjemmeside? Flowhcarts, grafik, koncept, ide etc?

Vil man typisk både skulle have leverandør af selve siden, og derefter en til design. Eller kan man typisk nøjes med en der kan det hele? Jeg er privat person så midlerne strækker sig ikke ind i himlen, og sikkert ikke til store professionelle firmaer.

Når jeg nu henter tilbud ind fra X antal freelancere/leverandører, hvordan sikre jeg så min ide? Jeg tænker der må kunne underskrives en NDA af en art, er der nogen der har et godt link?

På forhånd tak for jeres hjælp.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)