Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet til fysisk butik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa vi skal til at starte en fysisk butik, og her skal vi selvfølgelig bruge internet. 

Hvor er dette billigst i øjeblikket og skal man vælge erhverv?

hvad hastighed skal man vælge når det "bare" skal bruges til dankort samt internet

mvh

martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal bestemt vælge erhverv og du skal vælge nogen der har en lynhurtig erhvervssupport så du ikke skal opleve at vente flere dag på at få gang i dankort igen - 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. 

Erhverv er altid dyrest, privat er billigst. 

Hvis jeg var dig ville jeg vælge Privat, der er det næsten ligemeget hvilken leverandør du vælger, dog, kører du via kobber kabler (alm. tlf stik), vælg TDC da det næsten altid er deres kabler, og derved sikre du hurtigere fejlretning. 

Og så have en 3G router som backup, HVIS der skulle ske noget, det vil nok blive billigere i sidste ende. 

Det er min anbefaling :-) 

Du kan læse lidt mere om de forskellige løsninger på min affiliate side: bredbåndstjenester.dk 

Mvh. Casper

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt telebutik.

Jeg havde forbindelse med kobber.

Vi skifte da vi blev forhandler af noget som kørte trådløs er lukket nu.

Jeg sluttede af med at køre på 3 router mellem vores 3 butikker. Mail + VPN + Dankort og IP telefon. Aldrig haft problemer vi kørte 4 pcer i 2 af afdelingerne og 1 i den sidste.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor starter du fysisk butik? Der er forskellige muligheder for net alt efter hvor du er beliggende. Fiber bredbånd fra Energimidt, er en forholdsvis billig netadgang, hvor du får høj hastighed til en lav pris.

hvis du skal have en netbutik, bør du sikre dig at have en hurtig forbindelse, så du undgår ventetid når der skal oprettes billeder. Håber det kan bruges.

god aften mvh Jacob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)