Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for at behandle ordren???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har ofte set at, de forskellige shops tager en vis pris for at behandle en ordre, det kan fx være 5kr eller 10kr?

Hedder dette bare et gebyr for at handle på siden?
Og i så fald hvad har i selv af gebyr på jeres shop eller mener hvor stort et gebyr skal være?

Mvh

Rune K

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis jeg handler et sted og ser at de tager et gebyr for at jeg får lov til at handle der - så kigger jeg mig langt væk efter en anden forhandler.
Det burde være en del af den pris, jeg betaler for selve produktet, og ikke noget der skal pålægges efterfølgende. Medmindre der naturligvis er tale om miljø- og afgifter som ved f.eks. olie, hvor det for mit vedkommende er fint at have lagt oveni.

Men som udgangspunkt; ingen yderligere gebyrer

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

helt enig med Casper. Gebyr er no go for mig. OK til fragt men gebyr for kreditkort (ofte fordi de ikke har haft råd til netsaftale og så må de bære den selv) og helt klart, gebyr for håndtering - aldrig i livet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv lige to gange indenfor de sidste par måneder, skiftet teleselskab fordi at de begyndte at tage gebyr på betalingskort. Jeg har den holdning, at man ikke skal betale, for at få lov til at betale.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
helt enig med Casper. Gebyr er no go for mig. OK til fragt men gebyr for kreditkort (ofte fordi de ikke har haft råd til netsaftale og så må de bære den selv) og helt klart, gebyr for håndtering - aldrig i livet

Det kan da godt være du/ i er af den overbevisning. Men virkeligheden er vel bare. At dette såkaldte gebyr (som ikke kan hidse mig op), så bare er lagt oveni varen. Så i sidste ende betaler i så alligevel for gebyret. Og det samme med den gratis fragt.

Mvh. Kim

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med de andre. Gebyr for håndtering o.l bør indberegnes i varens pris. Evt undtaget dankort og fragtomkostninger Smile

  <a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

De gange jeg har set det, plejer det at være det sidste man godkender sammen med de købsregler man acceptere, alså så den er lidt skjult.

Men det ville kun være ok vis det var i forbindelse med nogle afgifter i for sendelse eller hvad?

Mvh
Rune

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)