Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du i tvivl om hvilken virksomhed du skal lave?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SE HER OG VÆR EN AF DE TO FØRSTE :-)


MG CONSULTING hjælper dig videre med dine ideer, og hjælper dig med at forblive motiveret! Målet og visionen er, at hjælpe andre iværksættere (sågar unge iværksættere) med motivationen til at ville starte op, og at nå deres mål! Til dels vil man kunne sige at det er for at hjælpe dem med deres startup, ide udvikling eller noget helt andet, så vil MG CONSULTING være der for dem igennem hele processen. Derudover vil det være mulighed for at hjælpe alle de håbefulde iværksættere som ikke ved hvad de vil, eller hvad de interessere sig for så de kan komme videre med det de gerne vil! Der er ingen 110 % risiko for at man finder det man finder man interessere sig for, men der er 110 % chance for, at du får en bedre forståelse for hvad det kræver, og måske har fået en meget bedre mulighed for at finde ud af det.

Så vi tilbyder altså:

-          Motivationssamtale, hvor vi hjælper dig videre hvis du er stået fast – vi prøver at identificere os ved hvad det er du står og er kørt fast i, og derfra prøver at hjælpe dig videre.

-          Sparring ifølge af du står og mangler nogle kommentarer til din virksomhed, eller du står og mangler nogle der kan give dig lidt ekstra til din virksomhed.

-          Er du en af dem der gerne vil starte som iværksætter, men ikke ved med hvad, eller har en klar ide om hvad det er, men ved ikke hvordan man kommer i gang – hjælper vi dig også med at komme videre.  Det samme gælder hvis du ikke ved hvad du interessere dig for, vil vi prøve at guide dig ind på den rigtige retning (vi finder altså ikke din interesse, men hjælper dig selv med at finde den)

-          Er du mit i et start-up og ved ikke hvordan du skal komme videre og står i situationen og måske tænker: ”Hvad gør jeg med moms? Hvad gør jeg med betalingsløsning? Hvad gør jeg med ditten? Hvad gør jeg med datten?”. Så kan vi også mere end bare hjælpe dig hos MG CONSULTING, vi kan give hjælpe dig ud af dine problemer, da vi har et bredt netværk.

-          Står du og mangler øjne på hjemmeside eller andet, kan dette også klares – vi giver vores bud, råd og vejledning i hvordan forskellige rettelser på din hjemmeside kunne gavne den.

Ellers tilbyder jeg en masse andet forskelligt – generelt alt hvad du kan forestille dig med en samtale om iværksætteri eller andet, er du altid mere end velkommen til at kontakte mig omkring dit problem og om det er noget vi kan løse sammen. Jeg vil aldrig gå i gang med noget jeg f.eks. ikke kan løse.

Du får netop muligheden for, at jeg kan komme til at hjælpe dig til en pris, som de fleste ikke ville kunne sige nej til. Jeg vil bruge dette for at få bygget nogle referencer, så inkluderet i den pris der bliver givet skal du egentlig også gøre lidt for mig – du skal skrive et par linjer omkring hvad du synes om mit arbejde!

For 1-2 timers arbejde, snak eller andet som en start hvor vi prøver at komme ind på hinanden, så jeg kan få et bedre indblik i hvem du er som person, så jeg kan prøve at guide og motivere dig videre med det DU gerne vil.  Du har mulighed for at vælge om vi skal tage den over en Skype samtale (gerne med video, så vi kan se hinanden – det giver altid en bedre forståelse), eller du har mulighed for at komme herud til mig hvor vi kan sidde overfor hinanden og få en kop kaffe evt. (på min regning ;) ).  Derudover vil der være inkluderet en skriftlig motivationstekst til dig, som du kan få lov til at læse hver gang du føler der er noget du ikke lige kan rumme!

Lad os sige sådan her:
De første to er gratis

De næste som ønsker at være en del af det, kan få det til en ultra skarp pris ved at kontakte mig.

OBS! Det her kræver også, at DU er villig til at gøre en indsats. Hvis du ikke vil arbejde med det, så er det jo bare spild arbejde fra min side af – du skal også være ligeså stor en del af det, som jeg skal være en del af det.

 Men hvad siger andre om os?
"Mads hos MG CONSULTING arbejder yderst professionelt, er altid proaktiv og initiativrig samtidig at arbejdet udføres i et højt tempo. Han er ganske ægte igangsætter som tænker kreativt og kan se problemløsninger fra flere forskellige sider.


"Mads hos MG CONSULTING er utrolig god til at forstå mennesker, og er ligeså imødekommende overfor fremmede som overfor sin nærmeste. Han forstår sig på kundeservice, og at hjælpe mennesker er noget han er rigtig god til. Et varmt og kært menneske".

”Jeg siger i hvert fald mange tak for Mads kiggede på Kameravalg.dk. Dels kan man aldrig brokke sig over gratis hjælp, men det var bedre end forventet svaret. Vil gætte på det har været mindst 1.5 side ren tekst hvis man lagde mailen ind i Word, så det var ikke kun et par enkelte linjer. Der blev nævnt en helt række ting, både gode samt dårlige og ikke mindst ideer og forslag til hvordan det kunne gøres bedre - Også "detaljer" jeg havde stirret mig selv blind overfor.

Absolut positiv oplevelse - Tusind tak for hjælpen, og din mail/info er gemt.”

”MG CONSULTING har hjulpet os med at få overblik over, hvordan vi skal kommunikere og markedsføre os på sociale medier. Vi har fået en masse værdifuldt input både med hensyn til hvilke systemer og platforme der virker, men også forslag til hvordan vi kan profilere virksomhedens produkter – Jesper Holm-Pedersen, EINFACH”

”Tusind tak for du gad kigge på min hjemmeside! Dejlig at få nogle objektive øjne på ens "værk". Mads kan klart anbefales hvis man har brug for hjælp til at få "tjekket" sin hjemmeside igennem -Mikkel Stylsvig”

Og må i så have en fantastisk god søndag!

De bedste hilsner
Mads B. Grønning 

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en god omgang coaching, fra folk som jer med lidt erfaring :)
Min mail er mkroager@gmail.com

Mvh
Miklas Kroager 

 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Smider dig lige en email 😎

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tænker du skulle overveje at få dine tekster læst igennem af en tekstforfatter eller lign.

Det bære meget præg af talesprog, og misfortsåede floskler. Lidt "Amalie-agtigt" hvis man skal være lidt fræk.

Ved godt at du nok ikke har fokus på dine kunders tekster, men det vil få dig selv til at fremstå langt mere professionel. 

Derudover: Hvad er dine forudsætninger for at tilbyde denne service? -Hvad har du selv lavet før osv?   -ved godt du tilbyder det de første par timer gratis,,, men tid er penge, så hvis jeg skal "spilde" min tid på en, vil jeg da gene have en hvis form for sikkerhed for at det er en der kan hjælpe mig. -Og som sagt, så siger din lidt ubehjælpsomme tekst lidt det modsatte til mig.

Beklager hvis det virker lidt hårdt, men hvis du skal ha' succes, er du nødt til at få styr på det.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er her er egentlig bare en prøve, teksten blev skrevet lidt hurtigt da jeg egentlig bare tænkte -> now we just fucking do it! ;)

Du spilder da ikke tid på mig, når det er mig som der tilbyder servicen? Hvis de to personer får det gratis, så kan de efterfølgende sætte deres præg på som sikkerhed for at jeg har kunnet hjælpe dem. Jeg er glad fordi du siger det til mig, men grundet mine omkostninger generelt er høje i forvejen, så jeg ingen problem i at klare det selv. Det har givet det udslag indtil videre som det skal for mig, men jeg er glad for, at du tog din tid for at skrive til indlægget! 

Du må endelig sige til hvis jeg kan hjælpe dig med noget :)!

Ha en fed mandag!

Hilsen Mads 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom at mange af dem der henvendte sig ikke var forberedt på, at det ville koste dem lidt da alle holdene var optaget gik hurtigt fra det igen, selvom de fik fantastiske tilbud! 

Hvis du står og mangler ovenstående og ønsker et tilbud du ikke kan sige nej til, så er det stadig åbent., 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du kunne skrive lidt om dine forudsætninger for dit tilbud. Hvad er din egen baggrund etc

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)