Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at komme igang?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder her og vil gerne i gang med en hjemmeside som gerne skulle kunne give en indtægt på en eller anden måde... Problemet er at jeg ikke har forstand på at lave hjemmesider, på at blive set på google osv.

derfor vil jeg gerne høre om i har nogen ideer eller råd inden jeg går igang? Samt hvad i tror det vil koste at komme igang? Mht. At ligge på første side på google, med at få en flot hjemmeside og få trafik osv osv. 

Mvh

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså en Wordpress side kan du vel få lavet for 1000 kr og op herinde med et pænt theme, men hvad det vil koste at ligge i fx top 3 kommer an på rigtig meget, også konkurrencen inden for området du vælger.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at bruge søgefeltet til at læse de mange mange indlæg der er om samme emne.

Dit spørgsmål er mega bredt, og svarer til "hvad koster et hus" ? :)

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, hvis jeg var dig ville jeg afsætte en dag på at sætte dig ind i wordpress. Det tror jeg du kan få meget ud af.
Hvad er det for et site du skal lave? Hvis det er et underholdning site. Så ville jeg ikke fokusere så meget på seo, men mere ligge vægt på at få de besøgende ind gennem Facebook.

Alt om boligfornyelse på https://utroligbolig.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

josefn:
Hej Emil, hvis jeg var dig ville jeg afsætte en dag på at sætte dig ind i wordpress. Det tror jeg du kan få meget ud af.
Hvad er det for et site du skal lave? Hvis det er et underholdning site. Så ville jeg ikke fokusere så meget på seo, men mere ligge vægt på at få de besøgende ind gennem Facebook.

Det lyder interessant. Har pt en masser facebook sider samlet ca. 250.000 synes godt om hvor jeg kan sende trafik fra.

Hvordan kan jeg tjene penge på et underholdnings site? Og hvor mange besøgende skal man have før det givet godt?..

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet lige nu er jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal lave.. Vil super gerne i gang med noget som jeg kan gå og hygge mig med, har bare ingen idé om hvad det skal være.. Så foreslag modtages med åbne arme.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit råd til dig vil være at tage en dyb indånding og slå koldt vand i blodet.
Ellers ender du med at kaste dig halvhjertet over et eller andet tilfældigt, som i værste fald kommer til at koste dig en masse tid og penge, og du derefter dropper idéen igen fordi det alligevel ikke var dig.

Var er du interesseret i? Bemærk at jeg ikke spørger hvad du er god til - der er nemlig stor forskel.
A) Basalt set kan du arbejde med det du er god til og hver dag se frem til at arbejdsdagen ender, for så kan du lave det du er interesseret i.
B) Eller du kan arbejde med det der virkelig interesserer dig.

A) versionen er den som det som en hel del lønmodtagere kører deres liv efter. De møder ind kl. 8 - 8:30 stykker og går hjem kl. 16-16:30 - og SÅ er det at de kan lave det som virkelig interesserer dem, det som de har som en hobby og elsker så meget at lave at de gør det uden at få betaling for det.

Men kan du forestille dig at have en hobby, noget som virkelig interesserer dig, og så endda tjene penge på det? Det er version B.

Som iværksætter vil jeg mene at det er version B man generelt skal gå efter. Det kan godt være at du basalt set kan tjene flere penge på version A, men du vil være meget gladere ved version B.

Jeg så for nylig et rigtig godt interview med John Lasseter (en af stifterne og chefen for Pixar, som bl.a. har lavet animationsfilmen Toy Story m.fl.).
Der siger han ligeud:
  "Find det som du elsker at lave allermest i denne verden. Det er dét du skal arbejde med - og så kommer du aldrig igen til at føle at du går på arbejde!".

Jeg er, næsten, enig med ham Geeked

/Jesper

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på denne side.

http://www.antphilosophy.com/

MiKael har lavet en super fed guide til affiliate, han forklarer også i den hvordan du kommer på google og alt det andet, og også lidt om selve hjemmesiden.

Du kan få guiden i højre side af hans side.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Jeg har siden NemProgrammering.dk, hvor vi forsøger at hjælpe folk som dig.

Jeg blandt andet skrevet denne artikel om, hvad det koster at starte en hjemmeside op: Hvad koster det at starte en hjemmeside

Måske kan den hjælpe dig...

Ellers kan mange af artiklerne her: Artikler om start af hjemmeside sikkert hjælpe dig med mange af dine andre spørgsmål. Der er både artikler om hvad du bør lære først, hvordan du kommer på google og hvordan du evt. køber en hjemmeside, hvis det er det du vil. Vil du tjene penge på din hjemmeside så se her: Tjen penge på din hjemmeside 

Mvh.

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)