Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hemligheds kontrakt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med et helt nyt koncept og vil gerne vise det over for nogle evt. partner men ved ikke lige hvad man skal gøre, er ikke interesseret i at vise det til nogle partner som så står inde med en langt større kapital end os hvor efter de kan afvise os og så kopier konceptet.

Så jeg søger et eller andet form for "hemmeligheds kontrakt" er det nogle der kan hjælpe med at guide på det område, er igang med at få siden færdig i "alpha" hvor efter den skal vises til nogle forretnings partner efterfulgt, men vil gerne lige have papir'ene i orden inden.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg jo ikke din idé, men som den er nu, har den ingen reel værdi. Derfor, hvis jeg var dig, ville jeg lade være med, at bruge for meget krudt på sådan en konkrakt og bare komme ud over stepperne - det bare min holdning :-)

Fra Klinkby
Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paris Nakita Kejser.

Jeg forstår godt din bekymring omkring det at offentliggøre dit koncept uden en NDA (Non Disclosure Agreement eller på dansk Hemmeligholdelsesaftale).

Men uanset hvad er det enormt svært at beskytte et koncept rent immaterielt, også efter du evt. har indgået en partneraftale.

Dvs. som sådan er der ikke noget der afholder andre i at kopiere dit koncept, så mit bedste råd vil være at komme ud over stepperne.

Endvidere kan nogle potentielle partnere helt afvise at snakke med dig af frygt for at de allerede har noget lignende liggende i skuffen, som de så efter at have skrevet under på din NDA ikke kan offentliggøre/benytte uden at bryde din kontrakt.

Mvh

Flemming

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen, der arbejdse nu også på højtryk for at få det ud over stepperen, og forventer det er helt på plads inden for 1-2mdr og tak for jeres feedback, tror det ender med jeg må stole på de partner jeg har allerede nu og så bare få det hele skudt i gang, endnu en gang 1000 tak for hjælpen og for jeres feedback.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)