Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med Forbrugertilbud.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Fra  StyleByLife Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har været i dialog med Forbrugertilbud.dk vedr en annonce i deres nyhedsbrev. Og nu er jeg jo skeptisk af min vestjyske natur, når det drejer sig om firmaer, der tilbyder online markedsføring, specielt når man ikke har en chance for at se, om de reél henvender sig til det antal "kunder" som der annonceres med.

Er der nogle af jer, der har haft erfaring med annoncer i Forbrugertilbud.dk? 

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil starte med at sige, at jeg ikke kender forbrugertilbud.dks koncept, så jeg kommenterer på det, som du skriver.

Når jeg tilmelder mig et nyhedsbrev hos virksomhed A, så forventer jeg, at nyhedsbreve indeholder indhold, der kommer fra denne virksomhed. Begynder virksomheden at lægge alle mulige annoncer ind fra diverse andre virksomheder, som ikke svarer til det, som jeg forventer, er jeg hurtigt på afmeld-knappen. For det er ikke, hvad jeg har bedt om.

I hvert fald ville jeg som kunde have adgang til data, hvor jeg kan følge med i, hvor mange der bliver sendt, åbningsrater, klikrater osv. Tillid er godt, kontrol er bedre.

Der kan være nogle mellemregninger, som jeg ikke kender til, der gør det relevant og attraktivt for mig som modtager. Men jeg forstår din sunde, vestjyske, skeptiske holdning.

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi brugte dem meget engang, men syntes ikke rigtig effekten var så god, så vi stoppede igen.
Men, prøv evt... dine varer er jo ikke de samme som vores. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)