Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Signup-bonus.dk - Hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Min partner og jeg har fornyligt åbnet vores nye Betting affilaite site.

Vi er i tvivl omkring brugervenligheden og designet. Hvad synes i?

www.Signup-bonus.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit KONSTRUKTIVT MENTE kritik:

1. Jeg kan ikke lide skrifttypen.

2. Hvis i satser på seo, burde i få mere tekst på siden (evt. oprette blog eller undersider)

3. Jeg synes nogle af "knapperne" virker lidt for meget som en standard amerikansk scamside - Lidt mindre pang måske? ;)

Håber det hjælper :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er mit første indtryk:

1. Teksten er ikke læsevenlig. Mindre letter space og line height og måske også en bedre font. Den er ikke super pæn syntes jeg. 

2. Større overskrifter og nye "emner" med fed.

3. Siden har ingen favicon.

4. Jeg kører med Adblock og baggrunds linket samt nogle af "Få Bonus" knapperne bliver ikke vist, netop fordi jeg har mit Adblock aktiveret. En besked på sitet omkring dette, ville måske få folk til at deaktivere adblock på sitet.

5. SEO?????

Håber det kan bruges, ellers er siden meget stilren og enkel. Måske for enkel? Mere indhold ville helt sikkert hjælpe med mere trafik.

Venlig hilsen

Kasper Knudsen 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit feedback.

1. Hvilken skrifttype vil du selv foretrække?

2. Vi har en professionel SEO mand som går i gang i løbet af de næste par dage. Han står også for at lave undersider m.m :-)

3. Lidt mere pang måske? Kan du uddybe det :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Også tusind tak for dit feedback, Kasper.

1. Har du evt. forslag til andre skrifttyper? 

2. Mener du de nye overskrifter og emner som hvis du besøger en af bookmakernes information side?

3. Det er helt rigtigt. Men det er grundet vi ikke har få lavet et logo.

4. Hm, vi synes det ville se for professionelt ud, hvis vi skrev på siden man skulle slå det fra. Så derfor kunne vi godt tænke os at vide HVORDAN vi rettede det, så adblock ikke blockede det.

5. Vi har en professionel SEO mand som går i gang i løbet af de næste par dage. Han står også for at lave undersider m.m.

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bryder mig heller ikke synderligt om skrifttypen. Der er noget med spacingen mellem bogstaverne. Bare brug noget helt almindeligt a la det der bliver brugt her i forumet, Arial/Calibri/Verdana.

Jeg ved ikke om det måske er lidt overkill med den Oddset baggrund?

Jeg ville nok overveje om der skulle være noget andet/mere på siden end bare reklamer for bookies.

Sidst men ikke mindst ville jeg nok også have fundet et domæne uden bindestreg. Men jeg er nok også bare lidt kræsen. :)

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. linkbuilding så er det nærmest umuligt at få nogen til frivilligt at linke til jeres side som den ser ud nu. Sådan er det med gambling i det hele taget. Groft sagt så tilbyder I kun at stjæle folks penge gennem sign ups. Det er der ingen der frivilligt vil linke til.

F.eks. kunne I lægge ugens spilforslag op så folk havde noget at komme tilbage til. Salig Tage Lægaard havde Morgendoublen som var vældigt underholdende, og som har givet noget trafik den vej igennem. Det var på odds1.dk som i øvrigt er en rigtig pæn side.

Jeres spilfiduser behøver ikke være særligt gode, faktisk tvært imod. Jeg går ud fra I er på revenue share hos jeres affiliates, så I bliver nødt til at sende dem nogle tabende kunder hvis I skal tjene penge.

I kan tilføje Betfair til jeres liste. Det er en spillebørs hvor I tjener penge uanset hvordan det går jeres kunder.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knudsen

Jeg tænker lidt på om i har fået lov til af Danske spil at benytte deres logo i baggrunden?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for begge svar.

Det kan godt være vi skal til at få lagt noget spilforslag op, men skal vi lige snakke om.

Mht. om vi har fået lov til det. Ja, det har vi. Vi er partnere med danskespil. :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)