Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den nye gratis SelvSalg boligportal

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart mener jeg at I har glemt at samle fra Robinhus - jeg kan ikke se vores hus til salg - http://www.robinhus.dk/ejendom/default.asp?boligid=62730 på jeres side. Ret mig hvis jeg tager fejl -

PS. Umiddelbart mener jeg at siden ser ok ud - jeg ville måske nok placere prisen lidt anderledes - synes det er synd at den "ødelægger" billederne -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Gratis SelvSalg SelvEstate.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Mathias og boligSalg,

Med hensyn til papir arbejde, arbejder vi på 2 muligheder, for at gøre det nemt og sikkert for sælger.

Når du finder en køber til boligen, kan du få det papir arbejde (f.eks Købsaftale) gøres med en advokat eller dig selv med SelvEstate system. Den juridiske dokument vil blive genereret automatisk.

Vi giver sælgers valg, og sælger kan vælge, hvad de er komfortable med, og det vil være sikkert og nemt.

Med Venlig hilsen,

SelvEstate.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Umiddelbart mener jeg at I har glemt at samle fra Robinhus - jeg kan ikke se vores hus til salg - http://www.robinhus.dk/ejendom/default.asp?boligid=62730 på jeres side. Ret mig hvis jeg tager fejl -

PS. Umiddelbart mener jeg at siden ser ok ud - jeg ville måske nok placere prisen lidt anderledes - synes det er synd at den "ødelægger" billederne -



Bolig.dk har heller ikke Robinhus med - det mener jeg klart må være en fejl hvis man vil vise hvad der er til salg i DK -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man vælger at søge på ens by "Kolding" f.eks. Og man klikker sig ind. Så kan jeg her vælge at "Tilpas søgning". Men knappen "Opdater" hedder "Opater"

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Gratis SelvSalg SelvEstate.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Marc,

Tak. Vi har rettet stavefejl :)

Med venlig hilsen,
SelvEstate.dk

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Gratis SelvSalg SelvEstate.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Per,

Tak for din feedback. Og vi flyttede placeringen af ​​prisen, så det ser bedre med billedet nu.

Med hensyn til din villa på RobinHus, kun vores robot samler alle boliger i Danmark fra ejendomsmæglere og SelvSalg annoncer oprettet af vores brugere på SelvEstate. Så vi vil anbefale dig at oprette en gratis annonce på SelvEstate.dk.

Vi samarbejder også med dba, så annoncen vises også på dba.dk bagefter.

Med venlig hilsen,
SelvEstate.dk

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Gratis SelvSalg SelvEstate.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Ejendomsmægler.NU Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en 3 mulighed, hvor en ejendomsmægler laver papir arbejdet. ( Fx Købsaftelen )

Jeg åbner en ejendomsmægler butik i starten af august, og jeg vil gerne tilbyde at lave købsaftaler til jeres kunder, til en rigtig god pris.

Kunne dette have jeres interesse?

Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Fra  Gratis SelvSalg SelvEstate.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Boligsalg

hvor er din butik? Kan du være sende mig nogle oplysninger i e-mail? Tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

SelvEstate ApS:
Tak for din kommentar og dit forslag, det er hvad vi ønsker at høre og forbedre som en ny nystartede :)

Vores fokus er primært sætte sin bolig til salg, men vi vil også gerne give søgefunktioner til købere i hele boligmarkedet.

Kort er helt sikkert noget, vi vil arbejde og forbedre næste. Lige nu, der er en simpel kort søgefunktion allerede, og det kan bruges i alle enheder, herunder mobil og tablet.

Det er noget af et marked, I har bevæget jer ind på. Hvorfor ikke i stedet prøve at teame op med nogle af de store og skabe fornyelsen derfra? F.eks. BoligPortal.dk eller andre. Tror virkelig det her bliver op ad bakke, men held og lykke :-)

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)