Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en ung gut, der er ved at smadre sin opstart!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg læste lige alle jeres indlæg her til morges, og jeg er meget taknemmelig for alle jeres input og at der ikke er nogen der kommer med negative kommentarer.

Alle de forslag i er kommet med, fik mig til at tænke, og jeg har besluttet at give shoppen et skud mere. Jeg har tænkt mig at udarbejde en markedsførings strategi, og kigge mig om efter nye produkter.

Syntes jeg stadig ikke det går efter en måned eller to, må jeg nok sande at projektet var for hurtigt ude af startblokken. Jeg har et projekt liggende i skuffen, som der både er udarbejdet markedsføringsplan og budget og alt muligt, og så må jeg hive det op, og få kickstartet mit eventyr.

Endnu engang tusind tak for jeres ord, i har virkelig hjulpet mig meget. :). Jeg tillader mig lige at lave en opdatering på hvordan det går om 1 måneds tid. :)

Tak!

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Al for lidt information om produktet gør det ikke nemmere.

Hvad hedder producenten?

Hvilke virkstoffer er der i?

Kan man bruge det på en død tand?

Skal man bruge det hele tiden, eller bare stoppe efter et godt resultat er opnået?

Findes der en yoyo-effekt, hvis man stopper med at bruge det?

Og det er kun det, JEG skal vide, før jeg køber hos dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Din shop kunne også godt trænge til lidt salgs optimering, både når det gælder knapper, opbygning og farver, men også når det gælder teksterne...

Og ellers er jeg enige med de andre. 1 produkt er svært at sælge, med mindre du virkelig giver den en skalle, for der skal mange besøgende ind på siden, før der kommer en ordre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have en one-product-shop har du gjort det forkert, så skal den f.eks. se sådan her ud : http://www.sortesokker.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)