Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøg af EkstraBladets sexblogger ...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:
sponsoreret indlæg

Det er ikke et sponsoreret indlæg, og dermed ikke en reklame.

Mvh. Sexkanin.dk

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Sexkanin.dk:

Det er ikke et sponsoreret indlæg, og dermed ikke en reklame.

Mærkeligt hun har parkeret det under kategorien "Ads", hvis der ikke er tale om en reklame.

Men tillykke med omtalen, og de mange links. Det ligner reklame for mig, men jeg er jo kun softwareudvikler :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Grubbe:
Det ligner reklame for mig, men jeg er jo kun softwareudvikler :-)

Du har vel lov at have en mening og holdning, uanset hvad ?Wink

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så åbenlyst reklame, og derfor forstår jeg ikke hvorfor den er under jantetæskeren?

Der har åbenlyst forgået en transaktion imellem JoanB og sexkanin for det pågældende indlæg.

+ sjovt at den ligger under ads.

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Indlægget er flyttet til "Jeg har et godt tilbud til dig", fordi det i den grad ligner ligner den type blogindlæg, som bragte Interflora i England i knibe.