Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøg af EkstraBladets sexblogger ...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:
sponsoreret indlæg

Det er ikke et sponsoreret indlæg, og dermed ikke en reklame.

Mvh. Sexkanin.dk

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Sexkanin.dk:

Det er ikke et sponsoreret indlæg, og dermed ikke en reklame.

Mærkeligt hun har parkeret det under kategorien "Ads", hvis der ikke er tale om en reklame.

Men tillykke med omtalen, og de mange links. Det ligner reklame for mig, men jeg er jo kun softwareudvikler :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Grubbe:
Det ligner reklame for mig, men jeg er jo kun softwareudvikler :-)

Du har vel lov at have en mening og holdning, uanset hvad ?Wink

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så åbenlyst reklame, og derfor forstår jeg ikke hvorfor den er under jantetæskeren?

Der har åbenlyst forgået en transaktion imellem JoanB og sexkanin for det pågældende indlæg.

+ sjovt at den ligger under ads.

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Indlægget er flyttet til "Jeg har et godt tilbud til dig", fordi det i den grad ligner ligner den type blogindlæg, som bragte Interflora i England i knibe. 

Det omtalte blogindlæg er stopfyldt med dybe links, og bloggeren har selv placeret indlægget i kategorien  "ads".

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:
Indlægget er flyttet til "Jeg har et godt tilbud til dig", fordi det i den grad ligner ligner den type blogindlæg, som bragte Interflora i England i knibe. 

Men hvad har det med Amino at gøre? Det er da ikke op til Amino at vurdere hvorvidt en udefrakommende blogger laver reklame, skjult eller ej. Hele pointen med Jantetæskeren er da, at man kan "blære" sig med god omtale.

At bloggeren har placeret indlægget under "ads" underbygger ikke påstanden om skjult reklame, tværtimod! Det kunne jo være at bloggeren er bekendt med reglerne, og derfor har forsøgt at imødegå dette, ved at placere indlægget under "ads".

Men igen: det kan aldrig nogensinde være Aminos problem, eller noget som skulle have indflydelse på indlæggets placering i Jantetæskeren.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Grubbe:
Jeg er ret sikker på at JoanB skal skrive at der er tale om et sponsoreret indlæg, og det kan have konsekvenser for dig at hun ikke har gjort det. Det er simpelthen et brud på markedsføringsloven:

"Jeg er ret sikker" - det vil sige at du udtaler dig om noget du ikke aner noget om. Kom nu ind i kampen, det er ikke et forum for jurister - det er iværksætterforum, og det kan da ikke blive trådstarters problem hvis EB ikke overholder reglerne.

Vær dog glad for hans vegne at han har fået plads i én af Danmark største medier, stort tillykke med det. Og det undrer mig at i et iværksætterforum ikke er blevet spurgt "hvordan fik du aftalen i hus ?" og "kan du mærke på salget at du har været i EB ?" Det vil jeg gerne vide....

Og jeg forstår heller ikke at man har rykket indlægget til "jeg har et godt tilbud" det handler da ikke om tilbud, det handler om at han er kommet i et stort medie og det er da noget mange kan lære noget af. Hvordan Amino kan sammenligne hans indlæg med noget Interflora i England forstår jeg virkelig ikke...

Vær nu glad på trådstarters vegne, og ikke henvise til alle mulige markedsføringens love og lign. omkring skjult reklame...Alt er i dag er sgu' da skjult reklame, burde der så ikke stå på Beckham at hans trøje er sponseret af adidas ?

Og ellers tag fat i den her sag i stedet for http://bt.bilen.dk/bilnyheder/2014/07/lej-toyota-aygo-naesten-gratis/

Det er da også skjult reklame.

Igen tillykke med trådstarter med at komme i et af landets største medier og håber du kan mærke det på salget ;-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)