Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mindre timer efter de er kommet flere til jobbet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sådan at jeg arbejder i firma i nordsjælland, og jeg har ikke fået nogle kontrak hos dem og jeg har været hos dem i snart 2 mrd og stopper her d 10 i næste mrd og det har firma vist helle tiden da jeg har fået jobbet gennem bekendt.

Det hele start med at jeg fik jobbet d 3 juni og 14 dage frem arbejdet jeg omkring 35-37,5 time om ugen. Her efter kom der to til fra jobcenter i Allerød og siden har jeg næsten kun stået på i weekenderne.

Det vi sige at jeg har arbejdet fra fredag eftermiddag ved 16 tiden til søndag aften, som akut medarbejder altså det vil sige hvis firma skulle have noget ud af døren nu og her så skulle jeg bare køre adsted.

Jeg har taget fat i chef og hørt ham omkring min kontrak og har stadigvæk ikke fået den.

Håber virkelig du kan hjælpe mig?

Hvad gøre jeg her?

Fra Odense SØ
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Marketingfabrikken Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Noget tyder på, at virksomheden benytter sig af de nævnte jobcenter-medarbejdere i en "praktiklignende løsning" - Med andre ord er det nok gratis for den nævnte virksomhed at benytte disse frem for dig. 

Det er selvfølgelig en lidt træls behandling du har fået dig der, men uden kontrakt står du desværre ikke særligt godt. 

Har du en fagforening du kan tage fat i? For så vil jeg anbefale dig at kontakte dem hurtigst muligt, da de måske vil kunne hjælpe dig.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for dit svar. Jeg har snakke med de to andre om de har fået kontrakt og det vil de ikke ud med, når jeg spørger lederen om de har fået siger han ja da. Så ved ingen gang om hvad der er sandt.

efter som det er sommerferie job jeg har fået fat i, synes jeg ikke rigtig, kunne finde ud af hvilke forening det er, de er som sagt ISO godkendt og fødevarer godkendt også og meget andet,

Jeg synes virkelig at jeg bliver slikkede op og ned af ryggen af virksomheden lige pt.

Fra Odense SØ
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Marketingfabrikken Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som sagt så kontakt din fagforening. De kan meget bedre hjælpe dig end Amino kan :)

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad blev du stillet i udsigt ved opstart i juni?

foreligger der nogen korrespondance (mail) mellem dig og arbejdsgiver forud for ansættelse, eller ifm med denne?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)