Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg ud af hvad jeg vil?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Med dette indlæg kunne jeg godt tænke mig inputs og inspiration til hvad jeg skal bruge mit professionelle liv til. Jeg har valgt at være (forholdsvis) anonym af hensyn til mine andre aktiviteter.

Sagen er den at jeg har et job jeg ikke bryder mig om. Jeg har også et enkeltmandsfirma og min kone er også selvstændig.

Min baggrund og kompetencer er dels inden for IT/web og dels inden for luftfart - mere specifikt "den spidse ende af et fly".

Mine interesser er (bredt beskrevet) at optimere og analysere. Det kan være alt fra processer og arbejdsgange til hjemmesider, budgetter m.v. Jeg elsker IT og teknologisk smarte løsninger generelt, men går også højt op i at ting giver mening. Jeg har kompetencer og erfaring med PHP, CSS, HTML og diverse CMS, men er egentlig ikke interesseret i at bruge disse kompetencer på lang sigt. Som tidligere beskrevet er mine interesser nærmere projektstyring, optimering og analyse med henblik på optimale løsninger.

Jeg har overvejet en masse ting på egen hånd og fået diverse input fra venner og bekendte. Mine tanker har blandt andet drejet sig om LEAN, opbygning af en unik hjemmeside (har dog ikke fundet ud af hvilken service/produkt/information jeg vil tilbyde), og andre ting.

Hvad har I af tanker mht. projekter/jobs/idéer der vil passe perfekt til mig? Skriv gerne her eller privat.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)