Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Shopify

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har overtaget hjemmesiden www.EasyCharge.dk, som er lavet på Shopifys platform

 I bunden af siden står der følgende:

EasyCharge.dk - Gyldenhusvej 15, Odense S - Mail: kontakt@EasyCharge.dk - Tlf: 28189005 - CVR-Nummer: 35728082 - Copyright © 2014 | Alle priser i DKK 

CVR-nummer og mail er mit, alt andet er den tidligere ejers. Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan jeg ændrer dette?

Derudover er der en konkurrence nederst i venstre hjørne, som jeg også skal have fjernet, dette vil jeg også gerne have hjælp til

På forhånd tak. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

I forhold til teksten i bunden af siden, så skal du ind under themes og template editor. Find den fil der hedder Template.liquid. Et sted i denne fil er der et sted der omhandler copyright. Her finder du højst sandsynligt den tekst du skal have ændret. Du skal bare være opmærksom på at du kun ændrer teksten, da det er denne fil der styrer udseendet af din side...

Boxen er en kode der er sat ind på din side (med mindre det er via en app i Shopify). Det er forskelligt hvor man skal indsætte denne kode, så prøv med samme fremgangsmåde som ovenfor...

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Har du erfaring med at kunne skifte design på shopify? Jeg er lige ked af mit valg af desig og tænker at skifte. Bedste hilsner Stine

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine. 

Ja det har jeg. Du er velkommen til at sende mig en mail med detaljer på mette@startupsupport.dk

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)