Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10 måder at snyde SKAT

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du også træt af, at betale for meget i SKAT

Rigtig mange selvstændige er ikke klar over, hvilket fradrag de kan gøre brug af og det vil vi gerne oplyse om. Derfor har vi lavet en guide til dig, som bl.a. indeholder: 

✔ 10 måder at snyde SKAT, helt lovligt naturligvis
✔ Konkrete eksempler, du kan bruge i din virksomhed
Diverse fradrag og godtgørelser for selvstændige

Download den gratis allerede i dag på https://billysbilling.dk/fradragsguiden

Har du spørgsmål til guiden, er du velkommen til at kontakte os på billy@billysbilling.dk 

Held & lykke med din virksomhed Smile

Mange hilsner
Trine 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skuffer mig at det skulle være nødvendigt med endnu et indlæg om noget der allerede har været der i går. Og så i øvrigt med en overskrift - der vidner om manglende niveau -

At snyde:
opføre sig bedragerisk, falsk eller svigefuldt over for nogen for at bringe sig selv i en bedre position eller opnå en fordel eller et gode


Det er til orientering en meget kortsigtet vej at slå ind på - hvad enten man opfordrer til det - eller driver virksomhed ud fra det. Og så skriver I held og lykke med din virksomhed ..... arghhg -

Jeg tror desværre I er for langt fra jeres brugere.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Trine

Jeg mangler info om hvad I skal bruge email til når jeg kan downloade bogen ved at trykke på knappen. Eller også bør knappen ikke hedde "Download" men noget andet der angiver at man får en email med et download link.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert med guides man kan bruge til noget! :)

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Per

Tak for din besked.

Vi synes det er vigtigt, at skabe noget opmærksomhed omkring de fradrag, du har ret til som selvstændig. Alt for mange er slet ikke klar over at de findes og hvis man ikke gør brug af dem, snyder man sig selv. 

Som selvstændig har du brug for al den hjælp du kan få, det tror jeg også du er enig i Smile

Fortsat god dag. 

Mange hilsner

Trine

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

vær dog lige opmærksom på at guiden - som jeg synes generelt er god - stadigt kan siges kun at dække meget bredt og ikke alle kan f.eks. tage kørsel og både kørsel og rejse tages helt forskelligt i personlig virksomhed og selskaber, lige som selskaber (ex ejer af de mange nye IVS) IKKE må tage kørsel og diæter hvis ikke de tager en løn der står i forhold til beløbet - ellers er det et rundt 0

Fra min egen kommentar på en facebook side - uddybende for de som har kræfter

KØRSELSGODTGØRELSE opnås ved kørsel i EGEN privat bil mod korrekt kørebog 
For selskabs ejere (f.eks IVS og ApS) må det kun tages HVIS man også har udbetalt sig en "normal løn" (står i fornuft forhold til kørsel) ellers 0 kroner- Ejere af personlig virksomhed må tage som fradrag i personlig indkomst det uanset hævninger fra virksomheden (ikke udgiftsføre det i virksomheden men tage det som fradrag)

REJSEGODTGØRELSE får man for rejser af MINDST 24 timers varighed - HVIS man ikke i forvejen har modtaget betaling for hotel og fortæring af virksomheden (ellers max den lille 25% sats og ikke de nævnte beløb) -

Ansatte (ejer IVS f.eks) udbetaler og indberetter godtggørelsen via skat og igen forudsætter det man har udbetalt sig regulær løn - , Ejere af personlig virksomhed skal tage den som fradrag i indkomsten og ikke udbetale som sådan

Honorarmodtagere/B-lønnede må kun fradrage faktiske udgifter i standard diæterne.
Hvem siger det skal være let 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Naturligvis er det vigtigt at gøre opmærksom på folks muligheder for fradrag. Nogen selvstændige er ikke opmærksomme på deres muligheder. Men to indlæg med samme indhold og samme misvisende overskrift tangerer spam. Jeg er helt enig i Pers bemærkninger.

Dertil kommer at timingen nærmest er grinagtig, hvis ønsket virkelig er ar hjælpe iværksætterne til at få deres fradrag. Det er kun 14 dage siden selvangivelsesfristen udløb - og hvor gammelt er det nu lige jeres notat er???

Det må være agurketid hos BB.....
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeres måde at skabe opmærksom på gør at jeg ikke har interesse - det lever I helt sikkert med - men det gælder måske også andre. Prøv at droppe det der smart i en fart og lav noget godt håndværk så folk får lyst til at arbejde sammen med jer.

Tror du virkelig at hvis en seriøs regnskabs ansvarlig ser jeres måde at kommunikere på - at han med det samme siger - "debet kredit" dem skal jeg dælme da prøve - de ser ud til at kunne det de laver. Og inden har går i gang med at prøve jer - lægger han det lige ved direktøren der også siger - fa ... ja - det er jo lige det grundlag vi også driver vores forretning på.

Få nu niveau - eller find nogen der kan hjælpe jer med det - det gavner jeres brugere og ikke mindst også på den lange bane - jeres forretning.

Sad

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)