Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vareparti af eksklusive mærkevarer til kvinder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen, Amino'er!

Jeg er så heldig at ligge inde med et dødlækkert mindre parti af tøj, ure samt solbriller til kvinder, men da jeg netop er tiltrådt ny stilling og samtidig står for flytning, er tiden ikke til, at jeg selv kan afsætte det B2C. Men det er der naturligvis en anden iværksætter, der skal have muligheden for! Der er snak om følgende, groft skåret:

Tøj fra britiske French Connection (6 blazere, 2 par bukser, 2 skjorter og 2 kjoler)
Ure fra schweiziske Invicta (5 stk.)
Solbriller fra spanske Balenciaga (6 stk. fordelt på 3 modeller)

Alle mærkerne er utrolig anerkendte for deres kvalitetsbevidsthed og sans for tidens trends. Ydermere er mange af produkterne ikke tilgængelige på det nuværende marked, da de bliver revet ned fra hylderne. Der er altså mulighed for at brande sig på unikhed og eksklusivitet samtidig med, at du kan score en rigtig pæn avance.

Der er tale om de fineste A-varer, der stadig er i fuldstændig ubrudt emballage med mærker og alle certifikater på ægthed medfølgende! Tøjstørrelserne spænder fra XS/S - M/L. Nu er det jo sommer, og jeg vil derfor tilbyde lidt yderligere hjælp til køberen af partiet, såfremt man ønsker det. Det består i følgende:

- Hjælp til opsætning af hjemmeside med domæne, servere og layout (jeg har mange års erfaring med programmering af firmahjemmesider i PHP, MySQL, Javascript m.m.)

- Professionelt udarbejdet og designet firmalogo udarbejdet i Vector-grafik

- 6 stk. forsendelsesæsker, der med fordel kan anvendes til gaveforsendelser

- Privat transport af partiet i egen bil, så varerne når sikkert frem


Du får altså både luksuriøse, højt efterspurgte varer, hjemmesideopsætning, grafiske løsninger, emballage og transport for ÈN og samme pris.
OBS! Hvis handlen lukkes inden d. 20. juli er jeg villig til at slå yderligere 5% af prisen, da jeg, som bekendt, står med en flytning.

KONTAKT mig venligst kun på mail loungesdk@hotmail.com, da jeg kun sjældent får tjekket Amino. Så sørger jeg for at fremsende billeder og vejledende prisliste. Derudover vil jeg bede om, at I kun henvender jer ved oprigtig interesse, så vi tager alles tid seriøst :-) 

De bedste hilsener og fortsat god virkelyst herfra. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)