Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAL jeg virkelig gøre opmærksom på kun 1 cookie

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg bruger 1 enkelt cookie på mit website, og det eneste den cookie gør, er at tjekke om en javascript function er blevet kørt en gang. Vil det virkelig være nødvendigt for mig at lave en kæmpe advarsel om at jeg bruger de skide farlige cookies? (ironi kan forekomme)

- Bliver loven overhovedet håndhævet?

På forhånd tak

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kigget i lovteksten? Hvis nej, så gør det. Men svaret vil formentligt blive et ja.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig hørt eller læst om at den er blevet håndhævet, men derfor skal man stadig overholde den. Om du så vil det eller ej er jo op til dig.

Men du skal nok ikke forvent en skrivelse fra den myndighed som skal håndhæve den lov

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du beskriver lyder lidt som en teknisk forudsætning og så skal du IKKE. 

Hvem er omfattet af cookie-loven?

Alle danske hjemmesider er omfattet af cookie-reglerne. Hvis du bruger cookies på din hjemmeside, skal du informere om dem og indhente samtykke til at sætte dem. Der er dog enkelte undtagelser.

Hvis brugen af cookies og lagring af data på brugerens pc, tablet, smartphone eller lignende er en teknisk forudsætning for at kunne gennemføre en tjeneste, som brugeren udtrykkeligt har bedt om, vil sådanne cookies typisk være undtaget for reglerne.

kilde: http://erhvervsstyrelsen.dk/cookies

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

okay tak for svar alle sammen. Så må jeg udvikle en anden løsning for jeg gider virkelig ikke at have en advarselsbox på min hjemmeside om at jeg ligger en kage på besøgendes computer. 

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)