Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man til nød, have sin tekst i bunden af siden?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Lonudbetaling.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne her side jeg har lavet www.lonudbetaling.dk der vil det ikke passe, at teksten på hver side står øverst, men kan jeg til nød sætte den i bunden af hver side? Det er måske ikke lige så effektiv?

Tjek næste lønudbetaling, SU udbetaling og mere på www.lonudbetaling.dk

Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 36
Fra  BilligeLED.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er noget tekst som er relevant for mig, og som jeg skal få øje på - tror jeg at det er en dårlig idé :(

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er meningen at brugeren skal læseteksten først, før der sappes rundt på siden....så burde den måske stå øverst.  men efter at have læst teksten så er den ikke så relavant for brugerens forståelse af siden og står egentligt fint der hvor den er. med hensyn til seo så læser google teksterne men ikke hvor på siden de står.  de er kun interasseret i hvilken headings typr teksten har  så som H1 H2 brødtekst osv. 

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Lonudbetaling.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

H1, h2 og det, der menes overskrift ?

Tjek næste lønudbetaling, SU udbetaling og mere på www.lonudbetaling.dk

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

H1   H2  osv er overskrifter. husk at der kun må være en af hver. ellers vil google ikke læse dem. brødtekst altså alm tekst kan man have flere af.  google vil dog helst arbejde med forsider der her mellem 56 og 256 ord . her tælles overskrifter ikke med.  en god ting er at nævne dine søgeord i teksten og også gerne i overskriften

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Lonudbetaling.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

yiced:
H1   H2  osv er overskrifter. husk at der kun må være en af hver. ellers vil google ikke læse dem. brødtekst altså alm tekst kan man have flere af.

Er ikke med hvad du mener med, at der kun må være en af hver? Mener du, at være overskrift skal være unik ?

Tjek næste lønudbetaling, SU udbetaling og mere på www.lonudbetaling.dk

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Google søger efter overskriften på din forside.  men bliver forvirret hvis der er mere end en. derfor kan man dele sine overskrifter ind efter numre. så den mest vigtige hedder h1. den næst mest interassante hedder h2 osv

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Lonudbetaling.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

yiced:
Google søger efter overskriften på din forside.  men bliver forvirret hvis der er mere end en. derfor kan man dele sine overskrifter ind efter numre. så den mest vigtige hedder h1. den næst mest interassante hedder h2 osv

Nu tror jeg, jeg er med.

Tjek næste lønudbetaling, SU udbetaling og mere på www.lonudbetaling.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)