Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger app programmør, som kommende partner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tommerup
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har arbejdet med en idé til en app i to ugers tid hvor jeg har fået forskellig feedback omkring min idé og jeg har nu besluttet mig for at tage skridtet videre.
Mit problem er at jeg ikke har en økonomi, der kan betale en dygtig app programmør
Så jeg håber jeg kan finde en app programmør herinde der vil høre yderlige om min idé og evt. kan se det samme potientielle i den som jeg kan.

- Bjørn 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Tommerup
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg forstår ikke rigtig hvorfor du poster denne video
og giver mit indlæg en stjerne, da jeg ikke mener, at videoen eller den ene stjerne er relevant. 
Jeg håber du vil uddybe hvorfor du kommeterede mit opslag, så negativt.

 

 

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bjørn :
Jeg forstår ikke rigtig hvorfor du poster denne video
og giver mit indlæg en stjerne, da jeg ikke mener, at videoen eller den ene stjerne er relevant. 
Jeg håber du vil uddybe hvorfor du kommeterede mit opslag, så negativt.

Hej Bjørn

Mikkel poster det han gør, fordi at han ønsker at signalere, at herinde kommer du ingen vegne med et indlæg som det du har lavet. Der er ganske enkelt alt for mange "har ideen, mangler kompetencerne" personer, som opretter korte indlæg i tråd med dit.

Når man står i den situation som du gør, så er det vigtigt at du får fisken på disken, og bruger en pæn portion af dit indlæg på at beskrive hvad du så kan bidrage med i projektet, nu hvor du hverken kan stille med økonomien eller kompetencerne.

Hvis du gerne vil have success med at finde en partner, så gør dig selv den tjeneste at beskriv projektet og din egen indvolvering så grundigt og detaljeret som du kan. Pt. har en seriøs udvikler som læser dit indlæg ingen grund til at kontakte dig, du drukner ganske enkelt i mængden af den "har ideen, mangler kompetencerne" støj der oversvømmer debatforumer som det her.

Håber du tager dette konstruktivt, og kan bruge det til at hjælpe dig selv videre.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn :
kommeterede mit opslag, så negativt

Jeg kommenterede ikke negativt på dit opslag, jeg gav dig den bedste hjælp du kune drømme om i din nuværende sitation. Tror ikke du har set ordentligt efter, tag lige og se filmen igen!

Bjørn :
den ene stjerne er relevant

Fordi den slags bump-oplæg ikke er tilladt, det støjer og det sender uheldige signaler om dig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn :
giver mit indlæg en stjerne

Stjernen fik du pga. et bumpindlæg som nu er slettet. 

Fra Tommerup
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel 

Jeg kan sagtens se hvad du mener mht. at jeg nok skulle have uddybet mig en del mere om hvad jeg ville kunne bidrage med.
Men hele idéen var at jeg vil gøre alt det praktiske over mail. Og det må ikke forstås, som om at jeg bare vil læne mig tilbage i min stol. 
Kan godt se, at mit opslag kan se sådan ud når man læser det. 

Håber i kan se gennem fingre med mit "bump". 
 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn :
Håber i kan se gennem fingre med mit "bump".

Når du svarer på et indlæg så bumper du ikke. Så er det et regulært svar.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)