Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion i skyen: Spørgeskema til videnskabelig undersøgelse ang. realiseringen af produktideer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

jeg læser industrial engineering i Karlsruhe, Tyskland - på et af de førende tekniske universiteter i Europa: Karlsruhe Institute of Technology. 

Jeg har lavet et lille spørgeskema som jeg gerne ville have nogle hurtige svar på - det tager max 5 min! Det henvender sig til professionelle produktdesignere, produktudviklere, outsourcing-konsulenter og iværksættere som har haft/har en produktidé.

Spørgeskemaet finder du her: https://docs.google.com/forms/d/1XhenfCBC3cUcQYuAiBN27x1OD9x4jyaoHzu2hokeu_A/viewform?usp=send_form 

Målet er at analysere de problemstillinger man står over for, når man vil realisere sit produkt men mangler hertil nødvendig know-how. Derudover ønsker jeg at finde ud af, om denne gruppe nogensinde har ønsket selv at fremstille produkter - samt evt. distribuere dem på verdensplan. 

Min drøm: En platform som muliggør "produktion i skyen", dvs. en platform som giver dig som produktdesigner mulighed for at fremstille og distribuere din egen opfindelse / dit eget produkt vha. få klik med musen - uden at du skal beskæftige dig med planlægning af produktion, processoptimering, outsourcing, indkøb osv.. Industrien er allerede ved at gå de første skridt hen mod en lignende produktionsmodel. Et godt eksempel er Heidelberg Factory on Demand (se Youtube video her: " title="Factory on Demand">

)

Undersøgelsen vil munde ud i en videnskabelig artikel og blive offentligjordt i videnskabelige journaler. Vi vil nævne dig og din virksomhed under "credits". Hvis du angiver din e-mailadresse vil vi derudover give dig gratis adgang til artiklen via e-mail. 

På forhånd mange tak!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)