Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til møbel design virksomhed.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner til min virksomhed Design BY Hagbart ( ingen cvr. nr endnu )

Jeg har designet et tv møbel som skal sættes i produktion nu og jeg søger derfor en partner som kan hjælpe med at få firmaet igang.

Lidt om mig.
Mit navn er Mads Andersen, udlært møbelsnedker, 38 år bor i Herlev.

Mine opgaver i firmaet vil være:

Kontakt til producenten
Kvalitetskontrol
Reklamationer
Lave nye designs. 

Dine opgaver vil blive:

Bogføring
Salg af møblet
Kontakt til revisor og investorer ( hvis vi kan få nogle? ) 
Kontakt til butikkerne / webshops
Indkøb af vare til firmaet og andet administrativt arbejde.


Lidt om din person:

Jeg forestiller mig at du er præsentabel, moden, kan sælge, lyst til bogføring, indtil der er råd til at revisor kan tage over.
Bosat i Storkøbenhavn, har bil og overskud i økonomien da du skal bruge egen tlf., benzin mv. i starten.

Du kan se mere til tv møblet her www.mediaplace.dk  priser, billeder mv. på hjemmesiden er kun lagt på som fyld, det er ikke en hjemmeside som kunden eller andre skal se, en ny hjemmeside skal derfor laves i den nære fremtid, som skal der bruges penge på nogle nye billeder som skal tages af en prof. fotograf.

Jeg er ved at skrive en executive summary og de første tilbud på hvad det vil koste at producere møblet ligger klar.

Interesseret i at vide mere? så skriv til mig på info@mediaplace.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke er muligt at finde en investor? er udgiften til 2-3 demomodeller ca. 15.000 kr som vi så skal dele i 2 :-) Så umiddelbart en lille investering i forhold til hvor stort firmaet kan blive.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan det være, at du ikke låner pengene i banken, når der ikke er behov for større kapital? Hvis du tror på virksomheden, så er 50% et stort tab ift. et kortvarigt lån.

Start eventuelt med selv at sælge produktet - du vil om nogen kende produktet bedst. Samtidig vil salgsarbejdet give dig mere feedback på produktet, således det kan tilpasses markedet. 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dette skal blive stort, kan 1 mand ikke klare alt arbejdet alene og jeg kender mine begrænsninger og den søger jeg i en partner.

Det er ikke manglende kapital der gør at jeg søger en partner.

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

Meget erfaren forretningsmand tilbyder sig til bestyrelses arbejde. 25 års bestyrelseserfaring og 25 år selvstændig med kontor i Kina.

Amino-karma 15
Tilmeldt 6. okt 08
Indlæg ialt: 5
trend
Skrevet29-08-2014 kl. 15:04

Jeg er en meget erfaren forretningsmand og har arbejdet indenfor mange brancher. Både produktion som agenturer. Erfaringsgrundlaget strækker sig fra shippingbranchen, fjernvarmebranchen, videoovervågningbranchen, institutionsbranchen til møbelbranchen. Har haft selskab i Kina siden 2002, hvorfor det kinesiske marked, som hele det Fjerne Østlige marked er mig meget bekendt. Er meget stærk på etablering, opbygning og videreførelse af selskab og meget stærk på sourcing, indkøb, logistik, markedsføring og salg samt produktudvikling. Er interesseret i bestyrelsesarbejde, hvor mit erfaringsgrundlag kan gøre sin maksimale gavn. Er meget målrettet og kan også sideløbende med bestyrelsesposten være den udførende kraft i givne konsulentopgaver. Har et meget stort netværk, som ligeledes kan være til stor gavn for virksomheden, hvor jeg er bestyrelsesmedlem i.

Jeg håber snarest at høre positive tilbagemeldinger.

Mange tak.

Mvh

Klaus M. Rasmussen

40572159

 
Hej,
Prøv at se mit indlæg på side 1 i debatten. Jeg har ovenstående kopieret den til dig.
Mvh Klaus
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at kende til sagen, så lyder det ikke godt

http://www.business.dk/evb-archive/moebelslag-paa-den-jyske-hede

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du mangler desværre at få den endelige slutning med, nemlig jeg vandt den afsluttende sag omkring et erstatningsbeløb på Kr. 999.000, da byretten i Holstebro absolut ikke fandt mig skyldig, men istedet fandt, at mit produkt var en skridt længere fremme i funktion og design end deres. Så byd ind, hvis du ønsker en professionel sparringspartner med rigtig mange kontakter, da møbelbranchen har været min branche de sidste 24 år, og forbindelser i indland som udland.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke skrive til mig på info@mediaplace.dk med lidt mere info om dig selv, så ringer jeg tilbage til dig i løbet af ugen.

Mvh

Mads Andersen

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Leder stadigvæk efter en partner eller investor :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da lige gøre opmærksom på min tråd igen :-)

Her er lidt mere info om hvad jeg søger i en ny partner.

Jeg søger efter en som kan sælge møbler og samtidigt er interesseret i det administrative omkring udarbejdelse af leveringsbetingelser og andre lovkrav. Kan sikkert findes på nettet? samt kontakt til advokat og revisor

Omkring det økonomiske kan jeg oplyse at en ny partner får den største antal i kr. i starten, da du kommer til at skulle sælge selve møblet.

Er du en frisk mand / kvinde som har styr på din tilværelse og økonomi? gerne bosat på Sjælland, så vi kan mødes, ellers er der jo en løsning på det.

Partnerskabet vil være et 50/50 hvor der ikke er økonomi til løn før du har fået solgt nogle møbler.

Skriv til mig på info @ mediaplace.dk 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)