Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal kører tværs over USA for velgørenhed - kan jeg sponsorere fra mit eget firma??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er, sammen med en kammerat, ved at arrangere en min. 5000 km cykeltur gennem usa til vinter. Vi kører for sclerose og skal i gang med at søge sponsorere, som er interesseret i at støtte projektet. 
Mit spørgsmål og den hovedpine jeg går og ikke kan komme af med kommer af, at jeg har et mindre firma som distribuerere flyers til cafeer m.v.

Vil det være muligt at, enten sponsorere penge fra firmaet til turen, eller andet?

Jeg håber at der er nogle som kan hjælpe mig. Har fået at vide at det godt kan lade sig gøre, men jeg har ikke rigtigt kunne gøre mig klogere på det...

Venligst.
Clausen 

Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytter lige med her :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

compass:
Mit spørgsmål og den hovedpine jeg går og ikke kan komme af med kommer af, at jeg har et mindre firma som distribuerere flyers til cafeer m.v.

Vil det være muligt at, enten sponsorere penge fra firmaet til turen, eller andet?
Det tror jeg du vil få svært ved at få godkendt i en skattekontrol, Forudsætningen vil være at du kan påvise du gør det af rene markedsmæssige årsager, og at påvise at flyer uddeling til caféer i DK vil stige grundet et sponsorat af en cykel tur du skal på i USA - uanset det gode formål, tror jeg ikke på

Du skal ha fat i nogen der har noget med cykling at gøre - eller rejse-sites og andre, som kan tænkes at kunne påvise, at de øger deres salg ved at sponsore dig over USA (måske den amerikanske ambassade) Så snart man selv har personlig glæde af sponsoratet vil skat være meget nøje med at se det påvist at det er for at øge dit salg du gør det og ikke for noget andet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er i fuld gang med at lave en hjemmeside hvor alle sponsorere vil komme til at være.
ligeledes vil vi have banner på cyklerne også videre, men du mener altså ikke det bliver muligt at kunne bruge penge fra min eget firma??

vh 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

compass:
ligeledes vil vi have banner på cyklerne også videre, men du mener altså ikke det bliver muligt at kunne bruge penge fra min eget firma??
hvis du kan overbevise skat om at bannere på cykler der kører over USA og hjemmesiden betyder,at din omsætning i flyer uddeling i caféer i København stiger mere end den omkostning du har ved sponsoratet, så kan du - men det er det jeg ikke tror du kan - og det er det eneste svar jeg kan gi.

Du kan bede skat om svar jo - sågar bindende svar til 400 kr om jeg husker ret, men tror ret klart du får nix

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Du kan bede skat om svar jo - sågar bindende svar til 400 kr om jeg husker ret, men tror ret klart du får nix
og jeg ville kommentare med at ideen næsten lyder for godt til at være sand - og .....  så er den det jo nok heller ikke .... :-)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)