Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En iværksætter med 88 IVS. Hvordan kan det lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste lige en artikel på DR, om at mange nystartede virksomheder ikke overlever (surprise). I bunden af artiklen udtaler et analysefirma:

"Der er en ung iværksætter, som lige har skabt 23 IVS-virksomheder i 2014, og en anden fyr har lavet 88. Det har kostet dem henholdsvis 23 kroner og 88 kroner, med en egenkapital på det samme."

Mit spørgsmål er i den forbindelse hvordan det kan lade sig gøre. Er det ikke et krav at hvert selskab har en unik bankkonto hos et pengeinstitut? Jeg har svært nok ved at få min bank til at oprette den 3. virksomhedskonto. Hvis personen virkelig har 88 bankkonti, hvilket jeg finder totalt usandsynligt, så er jeg nu alligevel glad for at det ikke er mig der skal holde styr på 176 NemID nøglekort.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo enig - det lyder sjovt mede 88 IVS til 1 kr stykket - man kan forestille sig det er en der stifter for at sælge dem igen for lidt mere end det har kostet ham at stifte MÅSKE

personligt ville jeg anbefale man altid stifter selv så man er 100% sikker på der ikke er nogen form for aktivitet eller glemt 0 indberetning af moms eller andet - det er ret ukompliceret, men jeg tror måske, i begyndelsen nogen satsede på forretning ved at tilbyde nye IVS

Der er 13000 nye virksomheder/selskaber i første halvår i runde tal iflg TV 2 finans idag, og heraf ca 1/4 IVS og dermed ca 3.200 IVS ialt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)