Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af Webshop udbyder - brugervenlighed, priser, funktionalitet mm.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bambuni Denmark Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ærede Aminoer,

Jeg er fuldt i gang med min drøm om at starte webshop. Jeg har produktet på plads, og de fleste andre detaljer. Jeg skal nu til at vælge en udbyder, som jeg kan lave min webshop hos, og som kan hoste min webshop. Jeg ønsker en mere eller mindre standard webshop, men som bare fungerer fuldstændig optimalt, og som er let at ændre. Jeg vil blot sælge til Danmark/nordiske lande i starten. Jeg er fuldstændig nybegynder på dette område og søger derfor jeres fantastiske hjælp :)

Krav til webshoppen:

Jeg har allerede købt mit domænenavn. Jeg ønsker en webshop, hvor der i starten blot skal være 2 produkter (men med mulighed for udvidelse til 5-6 produkter). Der skal selvfølgelig være plads til billeder af produkterne og masser af tekst. Designet skal være flot, og det skal være let at sætte webshoppen op. Jeg ønsker desuden, at der er mulighed for løbende at ændre i webshoppen fx tekst, billeder, pris etc. Websiden skal være hurtig, dvs. når man klikker på noget, så sker komandoen hurtigt. Der skal være mulighed for betaling med Dankort, MasterCard, Visa og andre normalt anvendte kreditkort. Mulighed for betaling via PayPal ønskes også. Der skal være mulighed for at vælge fragtløsning med enten GLS eller Post DK. Jeg overvejer også en feature, hvor man let kan klikke et sted, og så kan man ændre teksten fra dansk til engelsk. Derudover ønskes et system, så der sendes en kvittering per mail til kunden, når de har bestilt et produkt, og samtidigt skal jeg modtage et label til udskrift til pakken med forsendelses oplysninger.

Hvilke webshop udbydere kan i anbefale, som kan tilfredsstille mine krav?

Hvad vil det hele ca. koste, for at have en fuld funktionel webshop med betalingsgateway osv.?

Jeg overvejer SmartWeb.dk, e-hjemmeside.dk eller wannafind.dk som udbyder - kan de anbefales?

Andre ting jeg skal tage i mængde??

På forhånd mange tak :) 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)