Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende fritidsjob fra computeren - Penge på netttet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er studerende på Handelsgymnasiet og skal snart igang med tredje år.

Da jeg lige er blevet 18, blev jeg fyret som ungarbejder, da jeg er for dyr at have gående.

Derfor har jeg nu i flere måneder prøvet at finde et job uden held.

Derfor tænkte jeg, om i eventuelt havde nogle ideer til, hvordan jeg kunne tjene lidt penge ved siden af SU'en.

Gerne hjemmefra fra computeren, selvom det nok er lidt begrænset.

Har før haft egne hjemmesider m.m. stablet på benene, dog uden held.

Er der nogle måder man kan tjene penge på computeren uden at skyde penge ind?

//

Mathias :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Først og fremmest GOD IDE.

Jeg startede selv NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside i et forsøgt på at suplementere SU´en.

jeg tjente dog ikke ret meget på de første 1-2 år og al indtægt gik til at gøre siden større og bedre.

Idag falder der dag lidt skillinger af, men det er stadig ikke det helt store... jeg mener dog at hvis din abition er at nå niveau som et fritdsjob ville give dig (3-4000) per mdr, så bør det ikke være et problem, hvis du blot er lidt kreativ og ligger noget arbejde i det...

Mit råd vil være at kigge på sider som onlinebijobber.dk eller tjen penge online afsnittet på min egen side - begge steder kan du få inspiration til at tjene penge "foran computeren".

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesider som ClickBank, Tradoubler kan også godt anbefales (Hørt fra andre). 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster jo ligemeget hvad du skal næsten, hvis du arbejder fra computeren og skal have en hjemmeside, så koster domænet, hosting, evt. hjemmesiden hvis man ikke selv kan bikse en wordpress side sammen, logo og des lige! 

Tilbyd computerservice i nabolaget, tilbyd at slå græs, fjerne sne eller hvad fanden det nu kunne være - der er sku mange muligheder :)!

Hilsen Mads 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht til det med at lave hjemmesider, så er et emne jeg interesser mig rigtigt meget indenfor investering i aktier m.m.

Men hvordan i al verden kan jeg finde et fokusområde indenfor det, og hvad i al verden kan en e-bog handle om der?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)