Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmside set-up før varen haves

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

I forbindelse med at jeg har besluttet mig for at starte en webshop, står jeg i den situation, at jeg skal vælge mellem 2 leverandører. Den ene er dansk og den anden er kinesisk. Jeg har bestilt en vareprøve hos begge leverandører for at holde kvaliteten op imod hinanden. Den danske leverandør kan dog først levere en vareprøve i august, hvorfor jeg endnu ikke kan lave en sammenligning af de to leverandørers produkter.

Hjemmesiden er ikke lavet endnu, men jeg har pt. tænkt mig at lave den med prestashop. Mit spørgsmål er nu: ville der være nogen ulemper ved allerede nu at opsætte hjemmesiden, så fundamentet er klart, og så jeg kan få sat processen igang, og få bestilt cvr-nummer og domænet ?

På forhånd tak.

Vh.

Morten 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Morten.

Næh, det ser jeg sgu ikke nogen ulemper i. Få sat siden op, så den er klar MED domænet, men sæt så en landingpage på, hvor du evt. samler e-mails og likes til din Facebook-side, så du kan fortælle folk når den åbner.

Ellers kan du alternativt overveje forudbestilling, hvis dit produkt passer til dette. :-)

Mvh Sebastian 

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

Og tak for tips :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)