Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem ejer ejendomme nu?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Først og fremmest håber jeg at du får fat i ejendommen!

Men - undskyld mit sprog - hvem fanden er det der står og udbasunerer andre sedlskabers skatteforhold for uvedkommende. Det er dybt følsomme oplysninger som bestemt ikke bør videregives til uvedkommende, der henvender sig på det lokale kommunekontor :(

Er ejendommen udlejet kan du jo prøve at gribe fat i nogle af lejerne? Er der tinglyst lån i ejendommen kan du evt. prøve at kontakte långiver - de må jo få deres penge et sted fra?

BR

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

der er en masse tinglyste lån/udlæg osv. men de er alle fra 2004 og ejendommen var på tvang i 2006 hvor det her I/S så overtog den og så var den på "næsten" tvang i 2012 men tvangsauktionen blev ikke til noget og det var kun de to firmaer der stod i tingbogen der røg på tvang, af en eller anden årsag "overlevede" denne her ejendom fordi I/S ikke hørte med ind under den tvangsauktion og de derfor ikke kunne snuppe ejendommen...

ja lyder kryptisk, men tro mig, er godt nok noget besynderligt noget.

nu ved jeg ikke om det er kutyme at oplyse om skattegæld, men ved så at det stod i salgsopstillingen til den tvangsauktion i 2012, så tvivler nu på at der er noget hemmeligt ved det, samt du kan gå ind på enhver ejendom og se hvad den koster i skat online.

er lidt begyndt at tvivle på at det er realistisk at få fat i ejendommen, men har ikke lyst til at give op før jeg har 100% svar... men er der så meget gæld i den stadig som der står i tingbogen, så er den ikke det værd... den er grundværdien værd (maks) for det hus + gæstehus der er på ejendommen skal rives ned og køres væk (det koster jo også penge og i min verden skal det trækkes fra grundværdien ved salg) men ligger der så gæld for 700k oven i, så bliver det ikke med mig som ejer, for det er den ikke værd.

desværre ingen lejere, ejendommen har stået tom siden forhenværende ejer blev skudt af politiet og har så været under forskellige finansieringsfirmaer og er så på en eller anden måde end op i det I/S.

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er lån i ejendommen ville jeg tage fat i långiverne. De må som sagt få deres penge et sted fra. Ellers ville huset blive sendt på tvang igen.

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)