Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

600 besøgende - stadig ingen salg

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar "kontorartikler" :) 

hvor mange salg i % har du fra ikke-dankort? 

Du har ret i at produkterne er noget dyrere end turtlewax og autoshampoo'en fra brugsen. Men disse produkter ville jeg heller ikke bruge på min egen bil, men din pointe er god med at det skal bedre formidles ud. Det får jeg lige noteret til shop 2.0 :) 

Mvh 

Nicolai 

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen lyder er jo fint - så skriv det på hjemmesiden..!

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

gejs:

Kevinff:

Sætter pris på din 1 stjerne :) seriøs virksomhed må man sige

Det beklager jeg, har ikke givet nogle indlæg stjerner bevidst. Måske det er sket når jeg kigger fra mobilen.... 

men gider du udybde hvorfor det gør min shop til useriøs? :) det synes jeg ikke rigtig giver nogen mening....

Hvad betyder de stjerner? jeg har prøvet at finde ud af det uden held. normalt er det jo godt at få stjerner ...!?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

gejs:

Tak for svar "kontorartikler" :) 

hvor mange salg i % har du fra ikke-dankort? 

Hej Nicolai

Vi tilbyder ikke betaling via faktura mere før vi fik mastercard på. Men folk er hurtige til at vælge en anden shop hvis ikke man har løsningen til det kort kunden sidder med i hånden. Derfor rigtig dumt ikke at bruge pengene på nogle troværdige betalings løsninger der modtager en hver form for kort.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Garamond:

gejs:

Kevinff:

Sætter pris på din 1 stjerne :) seriøs virksomhed må man sige

stjernerne kan man vel bare give, som en slags rating på indlægget. ikke noget jeg normalt gør, men var åbenbart komme til at ramme en stjerne fra mobilen. Det fik så ophavsmanden til indlægget til mene at virksomheden er useriøs? :) af en eller anden grund... 

Det beklager jeg, har ikke givet nogle indlæg stjerner bevidst. Måske det er sket når jeg kigger fra mobilen.... 

men gider du udybde hvorfor det gør min shop til useriøs? :) det synes jeg ikke rigtig giver nogen mening....

Hvad betyder de stjerner? jeg har prøvet at finde ud af det uden held. normalt er det jo godt at få stjerner ...!?

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager og kig på "inline validation".

Det gør at når folk udfylder f.eks telefon nr, kommer der et grønt flueben når der er 8 tal.

Hilsen

Littlethings.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Dan Storm:

Du kan se tallene her: http://www.nets.eu/dk-da/Om/om-virksomheden/nets-i-tal/dankorttal/Pages/default.aspx?tab=1#tab1 

Ved udgangen af 2013 var der udstedt 900.000 rene Dankort og knap 4 millioner VISA/Dankort. Men jeg er også overbevist om at der er flere og flere private forbrugere (som dine kunder nok primært vil være) der ikke har disse kort - og jeg tror faktisk den tendens er mere stigende end man skulle tro.

Du kan overveje et gratis alternativ (såsom Braintree eller Paymill) til at modtage VISA og Mastercards - det er ret nemt at implementere.

Jeg er selv ved at implementere dankort betaling på min webshop, og måske senere mulighed for visa. Men som jeg ser disse tal, så kommer man da ud til 4.9 mill mennesker med et dankort, mens man med en visa betaling "kun" kommer ud til 4 mill. Så hvorfor, hvis man kun har Dankort betaling, anbefales det også at tage imod visa ? Jeg sælger kun her i Danmark, så hvorfor jeg skulle tilføje visa betaling, har jeg lidt svært ved at se ?

- Kim -



jeg har ikke mange... men nok cirka 20% af mine køb foregår via mastercard og visa..... og det er alle indenlandske... så i min verden er det dumt ikke at tage alle de 3 kort typer...

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

KS71:

Dan Storm:

Du kan se tallene her: http://www.nets.eu/dk-da/Om/om-virksomheden/nets-i-tal/dankorttal/Pages/default.aspx?tab=1#tab1 

Ved udgangen af 2013 var der udstedt 900.000 rene Dankort og knap 4 millioner VISA/Dankort. Men jeg er også overbevist om at der er flere og flere private forbrugere (som dine kunder nok primært vil være) der ikke har disse kort - og jeg tror faktisk den tendens er mere stigende end man skulle tro.

Du kan overveje et gratis alternativ (såsom Braintree eller Paymill) til at modtage VISA og Mastercards - det er ret nemt at implementere.

Jeg er selv ved at implementere dankort betaling på min webshop, og måske senere mulighed for visa. Men som jeg ser disse tal, så kommer man da ud til 4.9 mill mennesker med et dankort, mens man med en visa betaling "kun" kommer ud til 4 mill. Så hvorfor, hvis man kun har Dankort betaling, anbefales det også at tage imod visa ? Jeg sælger kun her i Danmark, så hvorfor jeg skulle tilføje visa betaling, har jeg lidt svært ved at se ?

- Kim -



jeg har ikke mange... men nok cirka 20% af mine køb foregår via mastercard og visa..... og det er alle indenlandske... så i min verden er det dumt ikke at tage alle de 3 kort typer...

At det er 20% af dine ordre der kommer ind på mastercard / vise... havde godt nok ikke regnet med at det var så mange, der brugte de kort.. måske det bare snart er på tide at få dem implementeret... :) 

og tak for feedbacken! ;)

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)