Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

600 besøgende - stadig ingen salg

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Hvordan går det med webshoppen efter du har fået alle de her råd? Sælger den bedre og er der gang i omsætningen?

sætter stor pris på al den feedback der er kommet, er begyndt at kigge lidt på en ny shop. Bygget ud fra al den feedback jeg har fået og de ønsker jeg har til shoppen. så det bliver nok et af de næste projekter :)

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

nu havde jeg også skrevet at det ikke var bevidst... :) men synes stadig ikke det giver nogen mening at jeg er en useriøs virksomhed pga. det? :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Du kan se tallene her: http://www.nets.eu/dk-da/Om/om-virksomheden/nets-i-tal/dankorttal/Pages/default.aspx?tab=1#tab1 

Ved udgangen af 2013 var der udstedt 900.000 rene Dankort og knap 4 millioner VISA/Dankort. Men jeg er også overbevist om at der er flere og flere private forbrugere (som dine kunder nok primært vil være) der ikke har disse kort - og jeg tror faktisk den tendens er mere stigende end man skulle tro.

Du kan overveje et gratis alternativ (såsom Braintree eller Paymill) til at modtage VISA og Mastercards - det er ret nemt at implementere.

Jeg er selv ved at implementere dankort betaling på min webshop, og måske senere mulighed for visa. Men som jeg ser disse tal, så kommer man da ud til 4.9 mill mennesker med et dankort, mens man med en visa betaling "kun" kommer ud til 4 mill. Så hvorfor, hvis man kun har Dankort betaling, anbefales det også at tage imod visa ? Jeg sælger kun her i Danmark, så hvorfor jeg skulle tilføje visa betaling, har jeg lidt svært ved at se ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 34
Fra  AdSearch IVS Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Som nogen af de andre skriver, så har jeg ikke prøvet bestillingsflowet, men har du været inde og analysere på dine besøgende? Hvor er det de fleste stopper og hopper væk fra siden igen? Det kan du selvfølgelig se i din Google Analytics data, så kan du måske optimere på disse sider.

- Mette.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har skrevet et indlæg på min blog som kunne være relevant for dig. Du kan læse det her.

Indlægget handler om hvordan du klogt og effektivt implementere videoer i din webshop, uden at skulle have hjælp fra en professionel Smile


Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Dan Storm:

Du kan se tallene her: http://www.nets.eu/dk-da/Om/om-virksomheden/nets-i-tal/dankorttal/Pages/default.aspx?tab=1#tab1 

Ved udgangen af 2013 var der udstedt 900.000 rene Dankort og knap 4 millioner VISA/Dankort. Men jeg er også overbevist om at der er flere og flere private forbrugere (som dine kunder nok primært vil være) der ikke har disse kort - og jeg tror faktisk den tendens er mere stigende end man skulle tro.

Du kan overveje et gratis alternativ (såsom Braintree eller Paymill) til at modtage VISA og Mastercards - det er ret nemt at implementere.

Jeg er selv ved at implementere dankort betaling på min webshop, og måske senere mulighed for visa. Men som jeg ser disse tal, så kommer man da ud til 4.9 mill mennesker med et dankort, mens man med en visa betaling "kun" kommer ud til 4 mill. Så hvorfor, hvis man kun har Dankort betaling, anbefales det også at tage imod visa ? Jeg sælger kun her i Danmark, så hvorfor jeg skulle tilføje visa betaling, har jeg lidt svært ved at se ?

- Kim -

Jeg har pt. ikke haft nogle der har henvendt sig med om de ikke kunne betale med andre kort, men ved så ikke om det bare er fordi de hopper viderere. Men umiddelbart synes jeg også man kommer bredt kun med Dankort, men dermed ikke sagt at visa og mastercard ikke kommer på et tidspunkt.

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Eberhard:

Hej, 

Jeg har skrevet et indlæg på min blog som kunne være relevant for dig. Du kan læse det her.

Indlægget handler om hvordan du klogt og effektivt implementere videoer i din webshop, uden at skulle have hjælp fra en professionel Smile


Mvh.
Tobias 

Hej Tobias.

Rigtig fint indlæg. Tak for det :)

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver at følge mine data fra amalytics :)

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

tror du skal have mastercard og visa, da det er virkelig mange som bruger dette.

Brug paypal hvis du ikke har kapital til de dyrere løsningen.

Jeg bruger paypal, og det er ikke mange ordre der kommer igennem det, men 3-4 pr. uge er slet ikke urealistisk på en af mine webshops hvor der er ca. 250 besøg pr. måned.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver nogen af de andre ret i manglende betalingsløsninger, men forstår godt hvorfor du sparede i første omgang. Den fejl gjorde jeg også :-)

Men som bilpleje entusiast, så mangler jeg lidt en teaser til hvorfor jeg skulle købe dine produkter. De er relativ dyre, og jeg kender ikke mærket, og ergo ville jeg ikke på nogen måde være villig til at betale prisen.

Hvis du derimod som noget af det første kunne få mig fortalt at jeg var en idiot og ond ved min bil hvis ikke jeg brugte de her produkter, så var det måske en anden sag. For mig som bil entusiast, er det lidt ligesom med mødre. Hvis man kan overbevise dem om at de er en dårlig mor hvis ikke de bruger det her produkt, så bruger de penge på hvad som helst :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)