Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

600 besøgende - stadig ingen salg

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Som bil-nørd er det her jo lige noget for mig. 

Jeg gør mig nogle betragtninger. Som de andre skriver så få nogle flere betalingsmuligheder op. Jeg har selv et mastercard f.eks så jeg kan ikke være kunde hos dig. 

Som minimum hav paypal

Men jeg tror du har fanget den med betalingsmulighederne.

Der er nogle ting der umiddelbart springer i øjnene. Når jeg handler bilstumper på nettet, og det gør jeg rigtig meget, så er der tale om farvestrålende sider, med meget afklædte damer, store fede biler osv osv. Overvej det, for det hører sig ganske enkelt bare til. Når man går ind på din side er det gråt i gråt, jeg får ikke lyst til at købe noget, og jeg kan være i tvivl om det er rengøringsmidler til industrirengøring eller om det er bilplejeprodukter du sælger. Det kunne også være en begravelsesforretning (undskyld, men din side ER virkelig trist).

 

Sex sælger og sådan er det bare. Helt ærligt. Hvor mange der har læst dette indlæg nåede at læse AL teksten OVER billedet før øjnene gled ned på den blå bikinimås ???? Babes og biler hører sammen som knold og tot, eller bøf med bløde løg, og det S Æ L G E R !

Få nogle farver på..

Dine priser er også høje. Jeg kan umiddelbart ikke se hvorfor jeg skal købe en polersvamp hos dig til 100.- kroner når der (i min verden som forbruger) ikke er forskel på den og dem jeg kan købe 3 af til 59 kroner i Biltema. Det samme gælder din voks. 

Jeg blev interesseret i det mærke du sælger, og det er umiddelbart et rigtig godt mærke. Få det annonceret at du er importør af det anmelderroste blablabla 

Men som sagt, giv den gas med den side. Hvis du kigger på de 600 besøg har folk garanteret ikke været inde på din side særlig længe. Og så overvej (hvis du ikke har det) at oprette dig som forhandler så du kan lave forhandlerannoncer på Bilgalleri.dk

Til slut, lad være med at sælge "pakker" hvis de skal koste 2200.- kroner for et begyndersæt. Havde jeg en fed rød ferrari i indkørslen ville jeg måske overveje at købe sådan en 2200.- kroners begyndersæt. Men til almindlige biler er det TOTALT overkill. Der er ingen der vil købe den slags, og du kommer til at virke meget dyr.

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback, fit synspunkt er noteret, hvad angår priserne, vil jeg gerne vide hvis du kan finde nogle af mine produkter billigere i en dansk butik eller shop. Jeg garantere at kvaliteten er bedre på de polerskiver jeg sælger, end dem fra biltema :)

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MOAA:

Hej Gejs,

600 besøg kommer an på hvem!

Hvis du har spammet(:D) div. forums inkl. dette med "se mit site" så har du ramt en masse besøgende der ingen intention har haft om at købe.

Jeg så dit site forleden og gik rundt, min umiddelbare vurdering var at du var "nystartet" da der manglede en del produkter + content.

Jeg har altid bilvask.nu i baghovedet, og havde i grunden interesse i en Dual Action polermaskine (bilen skal jo være perfekt altid :D), men der var simpelthen ikke nok guides + info på dit site, så jeg var i tvivl om hvad jeg sad og var ved at bestille. På trods af den nok var 2-500 kr. billigere end konkurrenterne.

Så hvis du kan skyde nogle gode guides på video om hvordan man gør med hver enkelt ting der har en smule værdi + lidt mere content om hvad man skal, og samtidig får styr på hvor din trafik stammer fra (SEO, AdWords, Facebook mv.) så vil jeg give en garanti på du får flere salg.

Jeg kan godt genkende frustrationen, hvor man nogle dage har haft 1000+ besøg og der INGEN salg har været, når man plejer at have en del salg hver eneste dag og en konverteringsrate på nær 5-7%... så kan man pludselig begynde at tro der er noget galt.. man skal blot hænge ved og udvide sit site, og kun tænke i brugernes ve og vel, så kan du kun få succes.

Du er altid velkommen til at PM mig hvis du skal bruge lidt mere info.

jeg prøver at kigge på content og så skal jeg nok begynde at lave guides, vender lige tilbage efter den garanti der så :)

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Uldal:

Hej. Som bil-nørd er det her jo lige noget for mig. 

Jeg gør mig nogle betragtninger. Som de andre skriver så få nogle flere betalingsmuligheder op. Jeg har selv et mastercard f.eks så jeg kan ikke være kunde hos dig. 

Som minimum hav paypal. 

Men jeg tror du har fanget den med betalingsmulighederne.

Der er nogle ting der umiddelbart springer i øjnene. Når jeg handler bilstumper på nettet, og det gør jeg rigtig meget, så er der tale om farvestrålende sider, med meget afklædte damer, store fede biler osv osv. Overvej det, for det hører sig ganske enkelt bare til. Når man går ind på din side er det gråt i gråt, jeg får ikke lyst til at købe noget, og jeg kan være i tvivl om det er rengøringsmidler til industrirengøring eller om det er bilplejeprodukter du sælger. Det kunne også være en begravelsesforretning (undskyld, men din side ER virkelig trist).

 

Sex sælger og sådan er det bare. Helt ærligt. Hvor mange der har læst dette indlæg nåede at læse AL teksten OVER billedet før øjnene gled ned på den blå bikinimås ???? Babes og biler hører sammen som knold og tot, eller bøf med bløde løg, og det S Æ L G E R !

Få nogle farver på..

Dine priser er også høje. Jeg kan umiddelbart ikke se hvorfor jeg skal købe en polersvamp hos dig til 100.- kroner når der (i min verden som forbruger) ikke er forskel på den og dem jeg kan købe 3 af til 59 kroner i Biltema. Det samme gælder din voks. 

Jeg blev interesseret i det mærke du sælger, og det er umiddelbart et rigtig godt mærke. Få det annonceret at du er importør af det anmelderroste blablabla 

Men som sagt, giv den gas med den side. Hvis du kigger på de 600 besøg har folk garanteret ikke været inde på din side særlig længe. Og så overvej (hvis du ikke har det) at oprette dig som forhandler så du kan lave forhandlerannoncer på Bilgalleri.dk

Til slut, lad være med at sælge "pakker" hvis de skal koste 2200.- kroner for et begyndersæt. Havde jeg en fed rød ferrari i indkørslen ville jeg måske overveje at købe sådan en 2200.- kroners begyndersæt. Men til almindlige biler er det TOTALT overkill. Der er ingen der vil købe den slags, og du kommer til at virke meget dyr.

vi kan godt finde ud af noget bankoverførsel uldal, måske også lidt rabat for besværet :) 

 

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sagtens starte en shop op med Dankort Det gjorde jeg i sin tid og solgte fint. Men når det så er sagt, så er det altid en god ide at tage MasterCard. Jeg sælger en del på MasterCard også.

Jeg har selv valgt one page check out, da jeg personligt bedst kan lide dette, men så vidt jeg ved er der ikke lavet statistik på at det sælger bedre. Snakkede tvært imod med en der havde prøvet det og var gået tilbage til det andet fordi hans konvertering faldt.

Du skal altid bygge din shop op som andre, så kunden ikke skal tænke når han/hun er i din shop. Så menuen skal til højre eller i toppen!

Sæt fokus på dine produkttekster. Hvad ville du spørge om hvis du stod i en forretning?? og skriv det på produktkortet. Du bliver overrasket over hvor meget det betyder. Kunden ringer ikke og spørger, men går videre til den der har forklaret det.

Og ja, som det allerede er sagt, så er det nemt at få en masse forkert trafik. Det har jeg også oplevet.

God vind, det skal nok lykkedes. Du skal bare arbejde lidt med det og prøve nogle ting af.

Ps. Lav en blog og vejled dine fremtidige kunder, så skal de nok komme.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at give dine billedere navn i den netbutik. Lige nu hedder de bare størrelsen på billede.

Fra Odense, Haderslev, Århus
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 5
Fra  F10 Media Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange gode fif og forslag.

Men prøv at få godt fat i Google analytics. Med det kan du se, hvor i en evt. købsprocess kunden forlader siden, eller afbryder købet.

Smile

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina Nordquist:

Man kan sagtens starte en shop op med Dankort Det gjorde jeg i sin tid og solgte fint. Men når det så er sagt, så er det altid en god ide at tage MasterCard. Jeg sælger en del på MasterCard også.

Jeg har selv valgt one page check out, da jeg personligt bedst kan lide dette, men så vidt jeg ved er der ikke lavet statistik på at det sælger bedre. Snakkede tvært imod med en der havde prøvet det og var gået tilbage til det andet fordi hans konvertering faldt.

Du skal altid bygge din shop op som andre, så kunden ikke skal tænke når han/hun er i din shop. Så menuen skal til højre eller i toppen!

Sæt fokus på dine produkttekster. Hvad ville du spørge om hvis du stod i en forretning?? og skriv det på produktkortet. Du bliver overrasket over hvor meget det betyder. Kunden ringer ikke og spørger, men går videre til den der har forklaret det.

Og ja, som det allerede er sagt, så er det nemt at få en masse forkert trafik. Det har jeg også oplevet.

God vind, det skal nok lykkedes. Du skal bare arbejde lidt med det og prøve nogle ting af.

Ps. Lav en blog og vejled dine fremtidige kunder, så skal de nok komme.

Tak for den fine feedback, har noteret de ting du bringer frem. 

vh Nicolai

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

har analytics ;)

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Husk at give dine billedere navn i den netbutik. Lige nu hedder de bare størrelsen på billede.

kigger lige på det :)

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)